نوبخت از پارک علمی و فناوری سلامت اصفهان بازدید کرد

محمدباقر نوبخت در دومین روز سفر خود به استان به همراه عباس رضایی استاندار با حضور در برخی از شرکت‌های این مجموعه در جریان فعالیت و تولیدات علمی و خدماتی پارک قرار گرفت. پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در محل پردیس شماره ۲ دانشگاه با هدف  تبدیل ایده های برتر حوزه […]

محمدباقر نوبخت در دومین روز سفر خود به استان به همراه عباس رضایی استاندار با حضور در برخی از شرکت‌های این مجموعه در جریان فعالیت و تولیدات علمی و خدماتی پارک قرار گرفت.

پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در محل پردیس شماره ۲ دانشگاه با هدف  تبدیل ایده های برتر حوزه های مختلف سلامت به محصول دی ماه ۹۷ در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار افتتاح شد.

هم اکنون بیش از ۴۰ شرکت و مجموعه فن آور در پارک علم و فناوری سلامت مستقر شده که اکنون ۱۲ مجموعه با محوریت کرونا فعالیت می کنند.

در پارک علم و فناوری سلامت، ده خوشه فناوری در حوزه های فناوری های نوین و در زمینه زیست فناوری، مهندسی ژنتیک، بیوتکنولوژی، فناوری مواد جدید نانو، لوازم و تجهیزات پزشکی، دارو و فرآورده های دارویی، گیاهان دارویی و طب سنتی، صنایع غذایی و صنایع تبدیلی، آرایشی و بهداشتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای علوم پزشکی و دامپزشکی فعال است.
استان اصفهان دارای بیش از ۶ هزار تخت بیمارستانی در ۵۳ بیمارستان (۳۸ دولتی و ۱۵ خصوصی و خیریه) است.

رییس سازمان برنامه و بودجه  امروز در آخرین روز سفر دو روزه خود به استان اصفهان از چندین طرح بازدید و سرانجام در آیین گرامیداشت هفتم تیر در اردستان شرکت می‌کند.

بازدید از طرح کنارگذر شرق اصفهان و کارخانه انتخاب و واحد هسا و شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در استانداری اصفهان از جمله برنامه های روز پنجشنبه رییس سازمان برنامه و بوجه و وزیر راه و شهرسازی در این استان بود.


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی