یک مشکل: حالت سایلنت روی اندروید 5.0 وجود ندارد؟!

ظاهرا کسانی که روی دستگاه های نکسوسی خود اندروید 5 را نصب کرده اند، به یک مورد جالب بر خورده اند که شاید یکی از اشکالات آپدیت باشد. روی یک تلفن هوشمند با اندروید کیت کت، وقتی دکمه کاهش صدا را چند بار فشار دهید، در نهایت زمانی که صدا به صفر برسد، تلفن هوشمند […]

ظاهرا کسانی که روی دستگاه های نکسوسی خود اندروید 5 را نصب کرده اند، به یک مورد جالب بر خورده اند که شاید یکی از اشکالات آپدیت باشد. روی یک تلفن هوشمند با اندروید کیت کت، وقتی دکمه کاهش صدا را چند بار فشار دهید، در نهایت زمانی که صدا به صفر برسد، تلفن هوشمند روی حالت سایلنت خواهد بود و وقتی آن را یک بار دیگر فشار دهید به حالت لرزش خواهد رفت، اما کاربران اندروید آبنبات چوبی (ورژن 5.0) متوجه شده اند که هنگامی این کار را انجام میدهند، حالت سایلنتی وجود ندارد و دستگاهشان مستقیما به حالت لرزش (ویبره) وارد میشود.

البته این مورد در تبلت نکسوس 9 هنوز فعال است، اما به روشی جدید! در این روش هنگامی که صدا کامل به صفر میرسانید حالت ویبره نیز غیرفعال است و وقتی کلید افزایش صدا را بزنید، صدای آلارم فعال میشود.

مشخص نیست گوگل این تغییر را یک طراحی و رویه جدید به حساب خواهد آورد، یا تنها با یک باگ روبرو هستیم که بزودی با یک آپدیت برطرف خواهد شد. بهرحال تنها کاری که از دستمان بر می آید، این است که منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه چه میشود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال