قابلیت Circle to Search برای جستجوی بهتر در گوگل به گلکسی اس ۲۴ می‌آید

سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۲۴ به عنوان پرچمدار جدید خود علاوه بر معرفی هوش مصنوعی Galaxy AI قابلیت ویژه Circle to Search را نیز معرفی کرده است. این قابلیت ویژه طی همکاری سامسونگ با گوگل به سری گلکسی اس ۲۴ اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید گوشی […]

سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۲۴ به عنوان پرچمدار جدید خود علاوه بر معرفی هوش مصنوعی Galaxy AI قابلیت ویژه Circle to Search را نیز معرفی کرده است. این قابلیت ویژه طی همکاری سامسونگ با گوگل به سری گلکسی اس ۲۴ اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تنها با کشیدن یک دایره روی نمایشگر و داشتن یک دکمه به جستجوی محتوای روی نمایشگر بپردازند.

این ویژگی می‌تواند راهکاری ساده و راحت برای جستجو در اینترنت باشد. سامسونگ قصد دارد این ویژگی را در سه عضو خانواده گلکسی اس ۲۴ به کاربر ارائه کند. همچنین این ویژگی در گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو نیز ارائه خواهد شد. در واقع پنج دستگاه نام برده شده در ارائه این ویژگی نسبت به دیگر دستگاه‌ها پیشتاز هستند.

کاربران این استفاده از این ویژگی در کنار داشتن یک دکمه مجازی در صورتی که دور هر محتوای دلخواه را خط بکشند می‌توانند آن را به راحتی جستجو کنند. پس از این اقدام نتایجی در مورد جستجوی چیزی که دور آن خط کشیده شده است به نمایش در می‌آید. همچنین این قابلیت امکان جستجوی ترکیبی را نیز به کاربر خواهد داد. اگرچه این ویژگی می‌تواند شبیه قابلیت لنز گوگل باشد اما کاربران امکان استفاده از این قابلیت را در هر قسمت از گوشی خود خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال