کشف باگ جدید در iOS 17 که باعث فریز شدن آیفون می شود

کاربران آیفون از کشف باگ جدیدی در iOS 17 خبر دادند که باعث فریز شدن کامل این گوشی میشود‌. البته این مشکل با یک راه حل ساده برطرف خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این نسخه جدید از آی او اس برای مدل های آیفون سازگار با آن منتشر شده بود. […]

کاربران آیفون از کشف باگ جدیدی در iOS 17 خبر دادند که باعث فریز شدن کامل این گوشی میشود‌. البته این مشکل با یک راه حل ساده برطرف خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این نسخه جدید از آی او اس برای مدل های آیفون سازگار با آن منتشر شده بود. در ابتدا این به روز رسانی با مشکلاتی از قبیل عدم اتصال پایدار به شبکه بیسیم و در برخی گوشی های آیفون ۱۵ پرو با داغ شدن بیش از اندازه مواجه بود. اما اپدیت جدید اپل توانسته تا حدودی این مشکلات را برطرف کند. اما اکنون نسخه بعدی با یک باگ جدیدی همراه است که طی آن صفحه نمایش به طور کامل قفل میشود.

دلیل اصلی انتشار iOS 17.0.3 رفع مشکل داغ شدن بیش از اندازه برخی از آیفون ها بوده است. اما به نظر می رسد این نسخه نیز با چندین باگ ارائه شده است. در iOS 17.1.1 مشکل عجیبی وجود دارد که می تواند آیفون کاربران را به طور کامل قفل کند. به طوری که فشردن هیچ کدام از دکمه ها نمی تواند تاثیری روی آن داشته باشد.

باگ مذکور به بخش App Library تعلق دارد و تنها در زمان فعال شدن این گزینه ایجاد میشود. طبق ویدیویی که یکی از کاربران در ایکس منتشر کرد در صورتی که افراد دیگری به گوشی کاربران دسترسی داشته باشند با فعال کردن این گزینه می توانند آن را فریز کنند. البته با ری استارت کردن می توان این مشکل را رفع کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال