الگوهای کف دست قفل هوشمند فیلیپس را باز می‌کند

شرکت فیلیپس در نمایشگاه امسال CES یک قفل هوشمند ۳۶۰ دلاری به نمایش گذاشته است که می‌تواند از طریق اسکن کف دست و شناسایی الگوهای قرار گرفته روی آن درب را باز کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فیلیپس اولین قفل هوشمند خود را در نمایشگاه امسال عرضه کرده است که […]

شرکت فیلیپس در نمایشگاه امسال CES یک قفل هوشمند ۳۶۰ دلاری به نمایش گذاشته است که می‌تواند از طریق اسکن کف دست و شناسایی الگوهای قرار گرفته روی آن درب را باز کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فیلیپس اولین قفل هوشمند خود را در نمایشگاه امسال عرضه کرده است که قابلیت اصلی آن خوانش کف دست بدون لمس آن است. به ترتیب صاحبان خانه می‌توانند تنها با نمایش کف دست خود قفل درب‌های ورودی دار باز کنند. نام این دستگاه ۵۰۰۰ Series Wi-Fi Palm Recognition Smart Deadbolt بوده و قرار از اوایل سال جاری میلادی در ایالات متحده به بازار عرضه شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده این قفل هوشمند می‌تواند با برنامه مخصوص فیلیپس به نام Phillips Home Access هماهنگ شده و کاربران از راه دور و از طریق دستیارهای هوشمند از طریق آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت می توانند آن را کنترل کنند. به دلیل وجود وای فای داخلی درون این سیستم امکان انطباق آن با دیگر دستگاه‌های هوشمند نیز آسان خواهد بود. وجود سیستم تشخیص خودکار الگوهای منحصر به فرد امکان شناسایی رگ‌های کف دست از طریق حسگرهای مجاورت داخلی وجود دارد. فناوری مربوط به اسکن کف دست هنوز جای خود را در بازار به عنوان یک فناوری رایج باز نکرده است. به همین دلیل انتظار می‌رود در آینده شاهد دستگاه‌های بیشتری با این قابلیت باشیم. قفل جدید هوشمند فیلیپس بخشی از اکوسیستم محصولات امنیتی پیشرفته این شرکت محسوب می‌شود که در آن دوربین‌ها و مانیتورهای داخلی و خارجی فیلیپس نیز حضور دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال