مشخصات و ویژگی های فنی گلکسی تب A9 سامسونگ؛ جدیدترین تبلت معرفی شده

سامسونگ روز گذشته در سکوت خبری از جدیدترین تبلت مقرچن به صرفه و اقتصادی خود رونمایی کرد. گلکسی تب A9 تبلت بعدی این شرکت است که دارای تراشه هلیو G99 و نمایشگر ۸.۷ اینچی خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به مشاهده تبلت جدید سامسونگ در وبسایت شعبه گواتگالای […]

سامسونگ روز گذشته در سکوت خبری از جدیدترین تبلت مقرچن به صرفه و اقتصادی خود رونمایی کرد. گلکسی تب A9 تبلت بعدی این شرکت است که دارای تراشه هلیو G99 و نمایشگر ۸.۷ اینچی خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به مشاهده تبلت جدید سامسونگ در وبسایت شعبه گواتگالای این شرکت مشخص شد سامسونگ به صورت کاملا بی خبر و به دور از هیاهوی خبری از این تبلت رونمایی کرده است.هنوز قیمت دقیق این تبلت مشخص نشده است. اما مدل معمولی و پایه با قیمت ۱۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

سامسونگ پیش از این از تبلت گلکسی تب S9 FE رونمایی کرده بود که قرار است با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه شود. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت ممکن است صرفه اقتصادی آن برای کاربران چندان زیاد نباشد. از این رو سامسونگ تبلت اقتصادی خود را به بازار عرضه کرده است. گزارش منتشر شده توسط وین فیوچر برخی از مشخصات و ویژگی های این تبلت را نشان می دهد.

این تبلت اقتصادی به نمایشگر ۸.۷ اینچی از نوع ال سی دی مجهز است که وضوح تصویر در آن ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل خواهد بود. پردازنده مدیاتک هلیو جی ۹۹ در این دستگاه به کار رفته که دارای دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۲ گیگاهرتزی است. همچنین همراه با این پردازنده ۴ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی نیز قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال