مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 ؛ رونمایی از گوشی جدید وان پلاس مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲

گوشی جدید وان پلاس با نام اصلی 12R در تاریخ ۲۳ ژانویه به بازارهای جهانی عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس از گوشی Ace 3 مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کرده است. اکنون این گوشی می‌تواند رقیبی برای گوشی‌هایی از جمله ردمی K70، ریلمی GT […]

گوشی جدید وان پلاس با نام اصلی 12R در تاریخ ۲۳ ژانویه به بازارهای جهانی عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس از گوشی Ace 3 مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کرده است. اکنون این گوشی می‌تواند رقیبی برای گوشی‌هایی از جمله ردمی K70، ریلمی GT 5 و آنر 90 GT محسوب شود. وان پلاس Ace 3 از نظر ظاهری شباهت زیادی به دیگر گوشی‌های پرچمدار این کمپانی داشته و در بخش جلویی نیز یک پنل اولد با لبه‌های خمیده دیده می‌شود. همچنین در بالای نمایشگر حفره مخصوص دوربین سلفی قرار دارد. پنل پشتی شامل یک ماژول دوربین گرد نسبتا بزرگ است که در آن سه سنسور دوربین قرار دارد. وان پلاس قصد دارد گوشی جدید خود را با رنگ‌های مشکی طلایی و آبی عرضه کند.

گوشی وان پلاس Ace 3 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی همراه با پنل OLED ProXDR و نرخ تازه‌سازی تصویر در آن ۱۲۰ هرتز بوده و می‌تواند رنگ‌های ۱۰ بیتی ارائه کند. حداکثر روشنایی در نمایشگر این گوشی به ۴۵۰۰ نیت خواهد رسید.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این گوشی استفاده شده که سال گذشته در وان پلاس ۱۱ نیز عرضه شده بود. این دستگاه به یک باتری عظیم ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که می‌تواند از شارژ سیمی ۱۰۰ وات پشتیبانی کند. البته امکان استفاده از شارژ بی‌سیم در این گوشی پشتیبانی نشده است. همچنین ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5x به همراه حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی نیز در یک گوشی به کار رفته است. قرار است این گوشی همراه با ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود.

سنسورهای پنل پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض است. دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌تواند تماس‌های ویدیویی با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال