میزان آنلاین بودن کاربران در سال ۲۰۲۳ به بیش از 1.3 تریلیون ساعت رسید

یک گزارش آماری با تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد تعداد کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۳ حدود ۵.۲ میلیارد نفر بوده که نسبت به سال ۲۰۲۰ به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده توسط دوم تحت عنوان دیتا نور اسلیپس آمار دقیقی از کاربران […]

یک گزارش آماری با تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد تعداد کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۳ حدود ۵.۲ میلیارد نفر بوده که نسبت به سال ۲۰۲۰ به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده توسط دوم تحت عنوان دیتا نور اسلیپس آمار دقیقی از کاربران و زمان مصرف اینترنت در سال ۲۰۲۳ نشان می دهد. در این سال هر دقیقه حدود ۲۴۱ میلیون ایمیل ارسال شده است. این در حالی است که در سال ۲۰۲۲ این تعداد حدود ۲۳۱.۴ میلیون ایمیل در دقیقه بوده است. تعداد جستجوهای انجام گرفته در گوگل نیز ۶.۳ میلیون بوده که نسبت به سال ۲۰۲۲ با افزایش ۶.۷ درصدی همراه شد. کاربران اینترنت در سراسر جهان در هر ۶۰ ثانیه حدود ۲۵.۱ میلیون ساعت را به صورت آنلاین سپری کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد به طور کلی میزان زمان استفاده شده برای اینترنت در جامعه جهانی بیش از یک.۳ تریلیون ساعت در سال بوده است.

این آمار در مورد شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده و طی آن کاربران ایکس در سال ۲۰۲۳ دقیقه حدود ۳۶۰ هزار پست ارسال کرده‌اند. کاربران لینکدین نیز حدود ۶۰۶۰ رزومه در هر دقیقه به ثبت رسانده‌اند. در اینستاگرام نیز کاربران به طور میانگین در هر یک دقیقه حدود ۶۹۴ هزار ریلز منتشر کردند. کاربران فیسبوک نیز حدود ۴ میلیون پست را در هر یک دقیقه لایک کرده‌اند. در این گزارش که آمار کاربران آنلاین را نشان می‌دهد موارد بیشتری نیز عنوان شده است. به عنوان مثال طرفداران خواننده سبک پاپ به نام تیلور سویفت در هر دقیقه ۶۹.۴ میلیون آهنگ از او را به صورت آنلاین گوش دادند. در این داده‌ها نام چت جی‌پی‌تی نیز دیده می‌شود‌. کاربران اینترنت در هر دقیقه حدود ۶۹۴۴ دستور برای این چت بات ارسال کردند و در طول سال این رقم به حدود ۳.۶ میلیارد دستور رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال