اپلیکیشن Beeper Mini به عنوان جایگزین iMessage در اندروید معرفی شد

تاکنون شرکت های بسیاری قصد اضافه کردن اپلیکیشن iMessage به دنبای اندروید را داشته اند. اکنون یک استارتاپ به نام Beeper اپلیکیشن جدید خود به نام Beeper Mini را معرفی کرده است و قرار است از طریق آن کاربران به پیام های رمزگذاری شده iMessage دسترسی پیدا خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

تاکنون شرکت های بسیاری قصد اضافه کردن اپلیکیشن iMessage به دنبای اندروید را داشته اند. اکنون یک استارتاپ به نام Beeper اپلیکیشن جدید خود به نام Beeper Mini را معرفی کرده است و قرار است از طریق آن کاربران به پیام های رمزگذاری شده iMessage دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن Beeper Mini بطور رایگان در اختیار کاربران قرار نمیگیرد و باید ماهانه مبلغ ۱.۹۹ دلار برای آن پرداخت شود. طبق اعلام شرکت سازنده در ساخت این اپلیکیشن از روش مهندسی معکوس برای توسعه iMessage برای اندروید استفاده شده است.

اریک میگیکوفسکی، مدیر عامل استارتاپ Beeper در این مورد می گوید: آنها برای توسعه این اپ ا پایین ترین لایه های iMessage نفوذ کردند و سپس با معکوس کردن، آن را به دنیای اندروید آورده اند. همچنین برای انتقال اطلاعات از یک مک مینی به عنوان دیتاسنتر استفاده میشود. در واقع ابتدا پیام به مک مینی ارسال و سپس از آنجا به iMessages ارسال میشود.

این استارتاپ مدعی شد اپ ساخته شده به محتوای پیام ها دسترسی نداشته و ارسال آنها نیز به شکل متن واضح و ساده انجام نمیشود. زیرا پیام ها از گوشی اندرویدی به صورت رمزگذاری شده به گیرنده ارسال خواهد شد. کلیدهای رمزگذاری نیز به شکل انحصاری در گوشی های اندرویدی کاربر ذخیره خواهد شد و کارکردی مشابه برنامه های سیگنال و واتساپ خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال