از تاریخ ۱۳ بهمن فروش رسمی هدست ویژن پرو آغاز می‌شود

سرانجام اپل تاریخ رسمی عرضه به بازار هدست‌های ویژه پرو را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت هدست‌های ویژه پرو از تاریخ دوم فوریه برابر با ۱۳ بهمن ماه آماده فروش در ایالات متحده خواهد شد. کلیه خریداران می‌توانند برای پیش خرید این کالا از تاریخ ۲۹ دی ماه اقدام کنند. به گزارش سرویس اخبار […]

سرانجام اپل تاریخ رسمی عرضه به بازار هدست‌های ویژه پرو را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت هدست‌های ویژه پرو از تاریخ دوم فوریه برابر با ۱۳ بهمن ماه آماده فروش در ایالات متحده خواهد شد. کلیه خریداران می‌توانند برای پیش خرید این کالا از تاریخ ۲۹ دی ماه اقدام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از ماه‌ها پیش تاکنون علاقمندان به هدست اپل منتظر عرضه این محصول به بازار هستند. اپل از هدست ویژه خود در رویداد توسعه دهندگان رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون تاریخ عرضه رسمی آن را برابر با ۱۳ بهمن می دانستند. طبق اعلام اپل لنز طبی قرار گرفته در این هدست که طی همکاری با شرکت زایس ساخته شده است با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

علاوه بر آن مدل پایه این هدست به همراه ۲۵۶ گیگابایت رم همراه با لوازم جانبی شامل بند Solo Knit و Dual Loop دو بالشتک، پارچه مخصوص برای تمیز کردن، کاور، باتری، کابل شارژ و آداپتور عرضه خواهد شد. طبق اعلام اپل لنزهای مخصوص مطالعه در این هدست قیمتی معادل ۹۹ دلار خواهد داشت. این لنز با لنزهای طبی فروخته شده از طریق وب سایت متفاوت بوده و برای تهیه آن به نسخه رسمی از پزشک نیاز است.

تاکنون جزئیات بیشتری نسبت به عرضه هدست ویژه پرو منتشر نشده است. اگرچه برخی از محتواسازان موفق شدند تا این دستگاه را آزمایش کنند اما امکان تصویربرداری و یا انتشار محتوا در مورد تجربه خود را نداشته‌اند. به همین دلیل بسیاری از کاربران منتظر عملکرد واقعی دستگاه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال