زمان احتمالی برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۱۲ ژوییه در پاریس اعلام شد

گزارشی در مورد معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً قرار است این مراسم در تاریخ ۱۲ ژوئیه یا ۲۲ تیر و در پاریس انجام شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به تازگی برخی منابع در مورد رویداد سالانه آنپکد اطلاعاتی را منتشر کرده‌ […]

گزارشی در مورد معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً قرار است این مراسم در تاریخ ۱۲ ژوئیه یا ۲۲ تیر و در پاریس انجام شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به تازگی برخی منابع در مورد رویداد سالانه آنپکد اطلاعاتی را منتشر کرده‌ بودند که نشان می‌دهد احتمالاً سامسونگ قصد دارد این رویداد را در اوایل ماه جولای برگزار کند. یک منبع کره‌ای اخیراً رویداد سامسونگ را در تاریخ اواسط ماه جولای مورد تایید قرار داده است.

در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد احتمالاً مراسم آنپکد گلکسی نسبت به سال گذشته دو هفته زودتر برگزار می‌شود. کره‌ای‌ها سال گذشته این مراسم را در تاریخ ۲۶ ژوئیه برگزار کردند اما امسال این مراسم در تاریخ ۱۲ ژوئیه برگزار می شود.

در گزارش جدیدی که توسط رسانه کره‌ای در این مورد منتشر شده ضمن اعلام تاریخ مراسم آنپکد توسط سامسونگ ادعا شد احتمالاً این شرکت کره‌ای قصد دارد امسال رویداد خود را در شهر پاریس برگزار کرده و با این اقدام بازار اروپا را مورد هدف قرار دهد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد امسال با استفاده از تاشوهای جدید به بازار اروپا نفوذ کرده و به همین دلیل برای برگزاری رویداد بعدی گلکسی شهر پاریس را انتخاب کرده است. این شرکت قصد دارد مراسم خود را پیش از تاریخ ۲۶ ژوئیه و زمان شروع بازی‌های المپیک برگزار کند.

احتمالاً سامسونگ با این اقدام تلاش می‌کند تا در بازار اروپا جای خالی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چینی را پر کند. اخیرا نیز رندرهای جدیدی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فیلیپ ۶ منتشر شد که در آن امکان مشاهده طراحی این دو دستگاه در نسخه‌های جدید وجود دارد. طبق گزارش‌ها این شرکت برای سال جدید هیچ فرم فاکتور تاشو یا چرخشی جدیدی را ارائه نخواهد کرد. حضور گلکسی رینگ در این رویداد نیز خود قابل توجه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال