کیفیت تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۴ اولترا در محیط کم نور بهتر است

گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالی عرضه خواهد شد که تنها از نظر دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با نسل قبل تفاوت دارد. اما به نظر می رسد سامسونگ با پیاده سازی عملکردهای جدید نرم افزاری برای پردازش تصویر قصد دارد کیفیت تصاویر را در این گوشی افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

گلکسی اس ۲۴ اولترا در حالی عرضه خواهد شد که تنها از نظر دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با نسل قبل تفاوت دارد. اما به نظر می رسد سامسونگ با پیاده سازی عملکردهای جدید نرم افزاری برای پردازش تصویر قصد دارد کیفیت تصاویر را در این گوشی افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و فابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. همچنین این گوشی در محیط های کم نور می تواند تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی باکیفیت تری را به ثبت برساند.

پست افشاگر Ice Univerce در ایکس نشان می دهد پرچمدار آینده سامسونگ دارای قابلیت نایت مود بهتر است. کیفیت تصاویر در شرایط نوری کم بهتر خواهد بود اما نویز زیادی تولید خواهد شد. در گزارش مورد نظر آمده است فناوری هوش مصنوعی در این گوشی کمک می‌کند تا این دوربین بتواند ۱۲ شی یا سوژه مختلف را شناسایی کرده و تصاویر تهیه شده را نیز با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبود می‌بخشد. هنوز مشخص نیست چه بهینه‌سازی‌هایی قرار است در این دوربین انجام شود. اما احتمالاً گلکسی اس ۲۴ اولترا با فناوری هوش مصنوعی خود می‌تواند ضمن شناسایی اشیا،رنگ، جزئیات و محدوده دینامیکی آنها را نیز تشخیص دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال