مشخصات فنی گوشی جان سخت گلکسی XCover 7 پیش از رونمایی افشا شد

در حالی که سامسونگ به دنبال معرفی نسل جدید گوشی‌های جان سخت خود است در گزارشی جدید مشخصات فنی و قیمت این گوشی پیش از رونمایی فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید گوشی‌های جان سخت با نام گلکسی XCover 7 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی بوده و در آن […]

در حالی که سامسونگ به دنبال معرفی نسل جدید گوشی‌های جان سخت خود است در گزارشی جدید مشخصات فنی و قیمت این گوشی پیش از رونمایی فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید گوشی‌های جان سخت با نام گلکسی XCover 7 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی بوده و در آن از ۶ گیگابایت رم استفاده شده است. با توجه به اطلاعات فنی این گوشی احتمالاً نسل جدید این گوشی‌ها پیشرفت چندانی در مشخصات فنی نداشته است.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد گلکسی XCover 7  صفحه نمایش ۶.۶ اینچی مدل قبلی خود را خواهد داشت. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی همراه با گوشی آینده سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. استفاده از شبکه اجتماعی 5G از دیگر قابلیت‌های این گوشی بوده و قیمت آن نیز ۴۴۱ دلار خواهد بود.

احتمالاً سامسونگ در این گوشی از تراشه مدیاتک 6100 پلاس استفاده خواهد کرد. این تراشه در تیر ماه امسال به عنوان یک چیپست حیاتی برای دستگاه‌های ارزان توسط مدیاتک رونمایی شده بود. این تراشه ضمن پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G می‌تواند پیشرفت‌هایی را با کمک هوش مصنوعی در بخش دوربین ایجاد کند. به همین دلیل تصاویر سلفی و پرتره‌های گرفته شده با این گوشی از کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود.

در صورت صحت اطلاعات منتشر شده احتمالاً باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود با ظرفیت کمتری عرضه می‌شود. زیرا سامسونگ در گلکسی ایکس کاور ۶ از باتری 4050 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده بود. در حالی که رندرهای منتشر شده از این گوشی وجود دوربین اصلی دوگانه را نشان می‌داد اما این گوشی با یک دوربین اصلی تکی عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال