این آنتن جدید می‌تواند ارتباطات بی‌سیم 6G را به صورت فوق امن ارائه کند

آنتن جدید 6G یا آنتن فراسطی جهانی مایکروویو میتواند تنها از طریق یک نرم‌افزار خواص ضروری امواج الکترومغناطیسی را کنترل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه سیتی در هنگ کنگ به سرپرستی پروفسور چان چی هو نوعی آنتن ویژه برای ارتباطات بیسیم 6G توسعه دادند که از طریق یک نرم‌افزار […]

آنتن جدید 6G یا آنتن فراسطی جهانی مایکروویو میتواند تنها از طریق یک نرم‌افزار خواص ضروری امواج الکترومغناطیسی را کنترل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه سیتی در هنگ کنگ به سرپرستی پروفسور چان چی هو نوعی آنتن ویژه برای ارتباطات بیسیم 6G توسعه دادند که از طریق یک نرم‌افزار رایانه‌ای خواص پنجگانه مهم امواج الکترومغناطیسی را ارائه می‌کند.

این آنتن جدید نوعی فناوری و پیشرفت بزرگ در سیستم ارتباطی بیسیم 6G محسوب می‌شود. را می‌تواند از طریق قابلیت‌های منحصر به فرد خود ضمن ایمن سازی سیگنال‌ها و کنترل آن، در طیف وسیعی از کاربردها از جمله جمع آوری اطلاعات و ارتباطات و انتقال داده موثر باشد.

این آنتن قادر است به طور همزمان قدرت امواج فرکانس جهت زمان و نحوه ارتعاش را تنظیم کند. از دیگر ویژگی‌های این آنتن انتقال بیسیم برق است که می‌توان در آینده از آن برای شارژ دستگاه‌ها بدون اتصال فیزیکی استفاده کرد. ویژگی مهم دیگر این آنتن کنترل جهت سیگنال‌های خود است. بدین ترتیب که یک لایه اضافی از حریم خصوصی و امنیت را ارائه خواهد کرد.

پروفسور وو جنگبو از نویسندگان این مقاله در این مورد می‌گوید: امید داریم در آینده این آنتن به عنوان یک دستگاه فرستنده برای ارسال اطلاعات ساده با هزینه اندک و مصرف انرژی پایین مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال