هزینه ۱۰ میلیارد دلاری کاربران در تیک تاک به عنوان اولین اپ غیر بازی رکورد شکنی کرد

تیک تاک اولین اپلیکیشن غیربازی محسوب می‌شود که کاربران آن تاکنون حدود ۱۰ میلیارد دلار در آن هزینه کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های اخیر در مورد هزینه‌های انجام شده توسط کاربران در تیک تاک نشان می‌دهد این اپلیکیشن غیر بازی پنجمین اپلیکیشن در تاریخ محسوب می‌شود که کاربران تاکنون بیش […]

تیک تاک اولین اپلیکیشن غیربازی محسوب می‌شود که کاربران آن تاکنون حدود ۱۰ میلیارد دلار در آن هزینه کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های اخیر در مورد هزینه‌های انجام شده توسط کاربران در تیک تاک نشان می‌دهد این اپلیکیشن غیر بازی پنجمین اپلیکیشن در تاریخ محسوب می‌شود که کاربران تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد دلار در آن هزینه کرده‌اند. همچنین تیک تاک اولین شبکه اجتماعی ویدیو محور است که اکنون به دسته باشگاه اپ‌های ۱۰ میلیارد دلاری ملحق شده است.

گزارش اخیر شرکت Data.ai نشان می‌دهد تیک تاک متعلق به بایت دنس اکنون پنجمین اپ غیر بازی محسوب می‌شود که پس از Candy Crush، Honor of Kings، Monster Strike و Clash of Clans کاربران در آن بیش از ۱۰ میلیارد دلار هزینه کردند. تنها هزینه این کاربران در سال ۲۰۲۳ به حدود ۳.۸ میلیارد می‌رسد.

نکته مهم در مورد زمان رسیدن به این رقم در تیک تاک است. این اپلیکیشن برای رسیدن به مرز یک میلیارد دلار ۷۹ ماه زمان احتیاج داشته است. در حالی که دیگر اپلیکیشن‌های این فهرست برای رسیدن به یک میلیارد دلار تنها کمتر از ۲۰ ماه زمان داشته‌اند. اما رسیدن تیک تاک از یک میلیارد به ۵ میلیارد دلار تنها ۲۲ ماه طول کشیده است. همچنین تنها ۱۵ ماه دیگر طول کشید تا این اپلیکیشن به رقم ۱۰ میلیارد دلار برسد. از طرفی این موضوع برای دیگر اپلیکیشن‌ها با روند آهسته‌تر انجام شده است.

گزارش این شرکت نشان می‌دهد بعد از تیک تاک، یوتیوب و تیندر قرار دارند که هر کدام از این برنامه‌ها نیز شامل ۷.۵ میلیارد دلار هزینه بودند اما زمان بیشتری طول کشیده تا این دو اپلیکیشن به جایگاه تیک تاک برسند. تنها کاربران مستقر در چین و ایالات متحده ۳۰ درصد از پرداخت‌های درون برنامه‌ای را انجام دادند. در رده‌های بعدی نیز کشورهای عربستان سعودی، آلمان، ژاپن و بریتانیا قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال