یک شرکت فناوری موفق به چاپ سه بعدی منیسک زانوی انسان در ایستگاه فضایی شد

شرکت Redwire Corporation برای نخستین بار توانست در ایستگاه فضایی بین المللی با کمک پرینت سه بعدی منیسک زانوی انسان را چاپ کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردوایر در زمینه حوزه زیرساخت‌های فضایی فعالیت می‌کند. این شرکت اکنون توانسته در ایستگاه فضایی بین المللی و با کمک دستگاه چاپ سه بعدی […]

شرکت Redwire Corporation برای نخستین بار توانست در ایستگاه فضایی بین المللی با کمک پرینت سه بعدی منیسک زانوی انسان را چاپ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردوایر در زمینه حوزه زیرساخت‌های فضایی فعالیت می‌کند. این شرکت اکنون توانسته در ایستگاه فضایی بین المللی و با کمک دستگاه چاپ سه بعدی جدید منیسک زانوی انسان را بسازد.

طبق گزارش منتشر شده دانشمندان در ماموریت ۱۴ روزه کرو ۶ و در یک پردازش آزمایشی پیشرفته فضایی موفق به چاپ سه بعدی منیسک شدند. آنها اکنون این چاپ سه بعدی را مجدداً به زمین بازگرداندند تا بتوانند تجزیه و تحلیل کاملی روی آن انجام دهند. در این پژوهش تیمی از فضانوردان ماهر حضور داشتند که چند روز قبل و پس از پایان ماموریت به زمین بازگشتند. دستاورد جدید شرکت ردوایر می‌تواند در آینده روی اکتشافات فضایی و یا مراقبت‌های بهداشتی فضانوردان تاثیر بسیار گسترده‌ای داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از اعضای نیروهای مسلح در ایالات متحده و یا حتی سالمندان با مشکلاتی از قبیل آسیب به منیسک روبرو هستند. از طرفی چاپ سه بعدی این عضو زانوی انسان می‌تواند به عنوان جنبه‌ای از مجموعه فناوری‌های فضایی این شرکت به عنوان پیشرفت تحقیقات فضایی در نظر گرفته شود. این شرکت تاکنون توانسته ۲۰ مرکز تحقیقات در ایستگاه فضایی بین المللی ایجاد کند که ۱۰ مورد از آنها فعال بوده تحقیقات پیشرفته‌ای را در مدار پایین زمین انجام می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال