آنر نیز پس از سامسونگ به دنبال توسعه حلقه هوشمند سلامتی است

پس از سامسونگ آنر نیز به دنبال توسعه حلقه هوشمند سلامتی بوده و در این گجت از تعدادی حسگر برای نظارت روی سلامتی کاربران استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد این شرکت توسعه یک حلقه هوشمند را در برنامه خود دارد. پس […]

پس از سامسونگ آنر نیز به دنبال توسعه حلقه هوشمند سلامتی بوده و در این گجت از تعدادی حسگر برای نظارت روی سلامتی کاربران استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد این شرکت توسعه یک حلقه هوشمند را در برنامه خود دارد. پس از رونمایی از حلقه سامسونگ اکنون آنر نیز به دنبال رونمایی از یک حلقه هوشمند سلامتی است. در این حلقه تعدادی حسگر قرار داده شده که می‌تواند سلامت کاربر از قبیل ضربان قلب را ردیابی کند. طبق گزارش‌ها این برند چینی برای ردیابی بهتر سلامت کاربران از هوش مصنوعی نیز در این گجت استفاده می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در این مورد مدیرعامل آنر در زمان معرفی این دستگاه اعلام کرد حلقه هوشمند توسعه داده شده در بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند عرضه خواهد شد. این در حالی است که سامسونگ نیز اطلاعات و عرظه گلکسی رینگ را به طور رسمی اعلام کرده است. این شرکت پیش از این در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ به حلقه هوشمند اشاره کرده و تصاویری نیز از این حلقه منتشر شده است. در برخی شایعات نیز اعلام شد اپل نیز به ساخت حلقه هوشمند علاقمند بوده و ممکن است چنین گجتی به بازار عرضه کند.

مدیرعامل آنر به نام جورج ژائو در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد توسعه حلقه هوشمند توسط این کمپانی ادامه داشته و در آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد. اگر چه جزئیات بسیار اندکی در مورد سخت‌افزار این حلقه اعلام شد اما هدف از توسعه آن تمرکز بر سلامت خواهد بود.

این شرکت پس از جدایی از هواوی در سال ۲۰۲۰ در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده گوشی‌های هوشمند با نام برند خود را عرضه کرده و توانسته در بازار گوشی‌های پریمیوم در خارج از چین موفق ظاهر شود. توسعه سایر گجت های پوشیدنی نظیر ساعت های هوشمند نیز در برنامه های این شرکت قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال