اپل کارمزدهای اپ استور را طبق قانون بازارهای دیجیتال تغییر می‌دهد

اپل تحت فشار اتحادیه اروپا و با هدف تبعیت از قانون بازارهای دیجیتال تغییراتی را در ساختار کارمزدها در اپ استور ایجاد خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه مطبوعاتی اپل نشان می‌دهد تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌های اپ استور ایجاد خواهد شد. این شرکت قصد دارد از قانون بازارهای دیجیتال مربوط […]

اپل تحت فشار اتحادیه اروپا و با هدف تبعیت از قانون بازارهای دیجیتال تغییراتی را در ساختار کارمزدها در اپ استور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه مطبوعاتی اپل نشان می‌دهد تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌های اپ استور ایجاد خواهد شد. این شرکت قصد دارد از قانون بازارهای دیجیتال مربوط به اتحادیه اروپا تبعیت کرده و به همین دلیل این تغییرات را اعمال کند. تغییرات مورد نظر با انتشار نسخه جدید ios در ماه مارس ارائه شده و در اتحادیه اروپا نیز در دسترس خواهد بود.

پیش از این اپل برای خریدهای درون برنامه‌ای کارمزد ۳۰ درصدی را تعیین کرده بود. با ایجاد تغییرات جدید برنامه های آیفون در اتحادیه اروپا و خریدهای درون برنامه‌ای با کارمزد ۱۷ درصدی انجام می‌شود. همچنین در صورتی که اپ‌ها از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای مربوط به اپل استفاده کنند باید کارمزد ۲۰ درصدی پرداخت کنند.

همچنین اپل برای کسب و کارهای کوچک کمیسیون ۱۰ درصدی به جای ۱۵ درصدی تعیین کرده است. در صورتی که این کسب و کارهای کوچک از سیستم پرداخت اپل استفاده کنند این مبلغ تا ۱۳ درصد خواهد شد. اپل طی تغییرات انجام شده یک کارمزد جدید به نام Core Technology Fee معرفی کرده است که به اپ های محبوب و خاص تعلق دارد. توسعه دهندگان موظف هستند به ازای استفاده از این اپلیکیشن‌ها به شکل کارمزد به اپل پول پرداخت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال