پتنت جدید اپل ساخت کامپیوتر تمام شیشه ای را نشان می دهد

پتنتی که اخیرا توسط اپل به ثبت رسیده نشان می دهد این شرکت همچنان در فکر توسعه ای مک با طرح شیشه ای و آینده نگرانه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین پتنت اپل برای ساخت کامپیوتر تمام شیشه ای در سال ۲۰۲۰ ثبت شده بود. اکنون این شرکت پتنت قبلی […]

پتنتی که اخیرا توسط اپل به ثبت رسیده نشان می دهد این شرکت همچنان در فکر توسعه ای مک با طرح شیشه ای و آینده نگرانه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین پتنت اپل برای ساخت کامپیوتر تمام شیشه ای در سال ۲۰۲۰ ثبت شده بود. اکنون این شرکت پتنت قبلی را به روز رسانی کرده و به نظر می رسد به فکر آی مک های آینده است. این پتنت اطلاعاتی را در مورد ای مک شیشه ای به همراه خود دارد.

پتنت جدید نشان دهنده یک محصول یکپارچه است که در آن یک نمایشگر و ناحیه ورودی دیده میشود. این پتنت اصلاح شده به یک کامپیوتر All in One تعلق دارد و در قسمت پایین آن اجزای ورودی مانند حسگر لمسی، حسگر بیومتریک و غیره قرار دارد.

در قسمت خارجی آن نیز بخش هایی تعبیه شده تا بتوان خروجی ها را دریافت کرد یا ورودی ها را با ترکیب از خروجی ها در اختیار داشت. تصاویری که از این پتنت فاش شد نشان می دهد در قسمت بالایی دستگاه امکان جایگذاری نمایشگر وجود دارد. در بخش پایینی نیز ورودی هایی برای جایگذاری اقلامی مانند کیبورد در نظر گرفته شده است.

در توضیحات این پتنت آمده است برای ساخت محفظه آی مک جدید می توان از موادی مانند. پلاستیک، سرامیک ، شیشه و کامپوزیت و یا به صورت ترکیبی استفاده کرد. همچنین محصول آینده ممکن است یک یا چند اسپیکر نیز در خود داشته باشد. در این حق اختراع برای دستگاه الکترونیکی جدید فرورفتگی ها و برآمدگی هایی در نظر گرفته شده تا کاربر برای تایپ و یا یافتن ناحیه ورودی راحت تر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال