تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی اپل در Image Playground برچسب گذاری می‌شوند

از ویژگی‌های جدید iOS ۱۸ اپلیکیشن Image Playground است که در آن ابزارهای هوش مصنوعی برای استفاده کاربران تا اواخر امسال عرضه خواهد شد. امکان تولید تصاویر با دستورات متنی حتی بر اساس عکس شخص را خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی اپلیکیشن Image Playground […]

از ویژگی‌های جدید iOS ۱۸ اپلیکیشن Image Playground است که در آن ابزارهای هوش مصنوعی برای استفاده کاربران تا اواخر امسال عرضه خواهد شد. امکان تولید تصاویر با دستورات متنی حتی بر اساس عکس شخص را خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی اپلیکیشن Image Playground در ios ۱۸ منتشر نشده است. بنین با توجه به اینکه این اپلیکیشن هنوز در اولین بتای iOS۱۸ نیز موجود نشد نمی‌دانیم اپل برای برچسب گذاری تصاویر تولید شده به هوش مصنوعی چگونه برنامه‌ریزی خواهد کرد.

گریت فدریکی معاون مهندسی نرم‌افزار در شرکت اپل به صورت خلاصه اعلام کرد برچسب گذاری تصاویر تولید شده با کمک هوش مصنوعی از طریق متادیتا انجام خواهد شد. بدین ترتیب افراد می‌توانند تشخیص دهند تصاویر توسط Apple Intelligence تولید شده است. کدهای اولین بتای iOS 18 که توسط وبسایت 9to5Mac مورد بررسی قرار گفت نشان می دهد فریم ورک VisualGeneration  اشاره به وجود ویژگی Forensics اشاره دارد که اغلب برای برچسب گذاری تصاویر مورد استفاده قرار میگیرد.

از ویژگی های جذاب  Image Playground می توان به ساخت تصاویر کارتونی اشاره کرد. در واقع این قابلیت تنها تصاویر کارتونی ساخته و تصاویر واقعی تولید نمی کند. بنبراین امکان ساخت تصاویر گمراه کننده توسط این اپلیکیشن وجود ندارد. کدهای iOS کنونی نشان می دهند در آینده احتمالا ویژگی Apple Intelligence در آینده برای کاربران فعال خواهد شد. در حال حاضر iOS 18 به صورت پیش نمایش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته و قرار است از ماه آینده نسخه بتای آن منتشر شود. همچنین اپل قصد دارد در پاییز امسال نسخه رسمی این سیستم عامل را برای عموم کاربران منتشر کند. هنوز مشخص نیست ویژگی های Apple Intelligence  قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد یا خیر.