هنوز بینگ نتوانسته در بین موتورهای جستجوی محبوب قرار بگیرد

مایکروسافت تلاش زیادی برای افزایش محبوبیت بینگ انجام داده است. اما به نظر می رسد هیچ کدام از این تلاش ها نتوانسته کارساز باشد. به همین دلیل این موتور جستجو با اختلاف زیاد از گوگل عقب تر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت با همکاری OpenAI بسیاری از سرویس های خود […]

مایکروسافت تلاش زیادی برای افزایش محبوبیت بینگ انجام داده است. اما به نظر می رسد هیچ کدام از این تلاش ها نتوانسته کارساز باشد. به همین دلیل این موتور جستجو با اختلاف زیاد از گوگل عقب تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت با همکاری OpenAI بسیاری از سرویس های خود از جمله موتور جست و جوی بینگ را به هوش مصنوعی مجهز کرد.

این قابلیت توانست باعث افزایش محبوبیت بینگ شود. به طوری که تعداد کاربران روزانه آن به صد میلیون نفر رسید. اما اکنون آمارها نشان می دهند با وجود سرمایه گذاری زیاد مایکروسافت بینگ نتوانسته با گوگل رقابت کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی Statcounter در حال حاضر بینگ تنها ۲.۹۹ درصد از سهم بازارهای جهانی را در اختیار دارد. در حالی که در اوایل سال میلادی این رقم ۳.۰۳ بوده است.

استقبال کاربران پس از انتشار بینگ جدید ادامه دار نبوده و تنها برای مدت کوتاهی افزایش قابل توجهی داشته است. این کاهش محبوبیت می تواند دلائل مختلفی داشته باشد. یکی از آنها ارائه پاسخ های اشتباه در مورد برخی از پرسش ها است. همچنین در برخی مواقع کاربران با توهین مواجه می‌شدند. البته مایکروسافت همچنان بینگ را یکی از پروژه های موفق دانسته و آمارهای منتشر شده توسط موسسات تحقیقاتی را دقیق نمی داند. زیرا افرادی که به طور مستقیم از بینگ چت استفاده می کنند را در بر نمیگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال