بلومبرگ گزارشی از رونمایی تراشه‌های سری M3 در رویداد Scary Fast منتشر کرد

اپل داد بعدی خود یعنی Scary Fast را روز سه‌شنبه برگزار خواهد کرد و احتمالاً در این مراسم از مک‌های جدید رونمایی خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده تراشه‌های  M3، M3 پرو و M3 مکس نیز در این مراسم معرفی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن به عنوان گزارشگر […]

اپل داد بعدی خود یعنی Scary Fast را روز سه‌شنبه برگزار خواهد کرد و احتمالاً در این مراسم از مک‌های جدید رونمایی خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده تراشه‌های  M3، M3 پرو و M3 مکس نیز در این مراسم معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن به عنوان گزارشگر بلومبرگ اخیراً گزارشی را در رابطه با رویداد جدید اپل به نام Scary Fast منتشر کرده است که در آن جزئیات مربوط به تراشه‌های جدید اپل وجود دارد. این خبرنگار پیش از این در گزارشی از احتمال معرفی آی مک ۲۴ اینچی جدید اپل همراه با نسل جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی این شرکت خبر داده بود.

گرمن در گزارش خود اعلام کرد احتمالاً اپل در رویداد پیش رو از تراشه‌های خانواده ام ۳ نیز رونمایی می‌کند. تراشه‌های جدید اپل مجهز به ۸ هسته پردازشی و ۱۰ هسته گرافیکی هستند و در نسخه استاندارد تفاوت چندانی با تراشه های M2 نخواهند داشت. البته می‌توانند از رم‌های ظرفیت بالاتر و سریعتر پشتیبانی کنند. همچنین نسخه استاندارد ام ۳ با لیتوگرافی ۳ نانومتری تولید شده و به همین دلیل بهره‌وری انرژی و عملکرد آن نیز از تراشه‌های M2 بیشتر خواهد بود.

قرار است تراشه‌های ام ۳ پرو و مکس پیکربندی‌های متفاوتی داشته باشند و به همین ترتیب نیز به بازار عرضه شوند. نسخه پایه پرو مجهز به ۱۲ هسته پردازشی و ۱۸ هسته گرافیکی است که بالاترین نسخه آن شامل ۱۴ پردازشی و ۲۰ هسته گرافیکی خواهد بود. اپل تمامی تراشه‌های خانواده M3 با لیتوگرافی سه نانومتری تولید کرده و بدین ترتیب مصرف انرژی نیز در این تراشه‌ها به شدت کاهش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال