برند کاویار از نسخه طلایی گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت ۷۴ هزار دلار رونمایی کرد

مدل‌های لوکس گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط برند کاویار معرفی شد. این برند محصولات خود را با طراحی‌های جذاب و قیمت‌های بالا عرضه می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کاویار به عنوان تولید کننده محصولات لوکس با همین نام اخیراً از گوشی گلکسی اس 24اولترا رونمایی کرده است که در آن […]

مدل‌های لوکس گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط برند کاویار معرفی شد. این برند محصولات خود را با طراحی‌های جذاب و قیمت‌های بالا عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کاویار به عنوان تولید کننده محصولات لوکس با همین نام اخیراً از گوشی گلکسی اس 24اولترا رونمایی کرده است که در آن از پوشش طلا استفاده شده و قیمت آن حدود ۷۴ هزار دلار است. یکی از مدل‌های این سری شامل طرح اژدها است که بسیار جالب توجه بود.

این برند سری جدید گوشی‌های گلکسی اس 24 اولترا را با نام دوره اژدها معرفی کرده است. طراحی‌های متنوع و لوکس برای گوشی پرچمدار جدید سامسونگ شامل یک مدل اصلی با نام یونگ است که در آن یک اژدهای طلایی و ساعت یا همان توربیلون قرار دارد و قرار است با قیمت ۱۵ هزار دلار به فروش برسد. این شرکت محصول جذاب خود را با استفاده از طلای ۲۴ عیار در الگوی اژدها ساخته است همچنین محصول مورد نظر شامل سه ستاره الماسی با هدف معرفی سامسونگ و یک توربیلون است.

در این کلکسیون طراحی‌های دیگری نیز از گلکسی اس ۲۴ اولترا دیده می‌شود که قرار است همگی آنها با قیمتی حدود ۹۰۰۰ دلار به فروش برسند. طراحی‌های مختلف شامل عناصر فرهنگی شرقی، غربی و یا نمادگراییی‌های با ستاره‌ها است. در این کلکسیون یک مدل با نام Pure Gold نیز دیده می‌شود که از طلا برای پوشاندن قاب عقب گوشی استفاده شده است این محصول شامل ۸ الماس بوده و قیمت آن ۷۴۰۷۰ دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال