کاربران چینی آیفون امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های غربی را نخواهند داشت

طبق درخواست دولت چین از فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن و با توجه به قوانین جدید این کشور، کاربران چینی امکان دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن‌های غربی را نخواهند داشت. در این بین هنوز اپل نسبت به این درخواست تغییراتی را اعمال نکرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش وال استریت ژورنال، […]

طبق درخواست دولت چین از فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن و با توجه به قوانین جدید این کشور، کاربران چینی امکان دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن‌های غربی را نخواهند داشت. در این بین هنوز اپل نسبت به این درخواست تغییراتی را اعمال نکرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش وال استریت ژورنال، قوانین جدید دولت چین باعث نگرانی اپل شده و به همین دلیل برخی از کارکنان این شرکت با مقامات چینی دیدار کرده اند. در قوانین جدید چین امکان ارائه برخی اپلیکیشن های خارجی موجود در اپل استور به کاربران چینی وجود ندارد.

دولت چین طی قوانین جدید اجازه حضور هیچ کدام از اپلیکیشن‌های ثبت نشده را در فروشگاه‌های آنلاین نخواهد داد. این مقامات از اپل نیز خواستند تا قوانین را به صورت سختگیرانه به اجرا درآورد. البته هنوز اپل به این درخواست پاسخی نداده است. قوانین کشور چین در زمینه صنعت موبایل و اپلیکیشن‌ها بیشتر از گذشته شده و اکنون این کشور از تمامی فروشگاه ها و اپلیکیشن‌ها درخواست کرده برای ادامه فعالیت در این کشور اسناد تجاری ارائه کنند.

از طرفی اولین فروشگاه های سازگار با قوانین این کشور توسط نهاد رگولالاتوری فضای سایبری در چین اعلام شد. بنابراین قوانین مورد نظر به مرحله اجرا رسیده و اپل هنوز نتوانسته خود را با آن سازگار کند. هنوز مشخص نیست اپل چگونه می‌تواند شعبه چینی اپ استور را با قوانین این کشور منطبق کند. زیرا سازگاری با قوانین چین ممکن است به حذف ده‌ها هزار اپلیکیشن از نسخه چینی اپ استور بی‌انجامد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال