دانشمندان چینی روش جدیدی را برای معکوس کردن سن ابداع کردند

دانشمندان چینی از هیدروژن درمانی به عنوان روش جوان کننده استفاده کردند که در آن از هیدروژن برای از بین بردن پیری سلول‌ها استفاده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این شاهکار علمی پژوهشگران چینی روش هیدروژن درمانی را به کار گرفته‌اند. در این روش ایمپلنت‌های مبتنی بر فناوری نانو وجود […]

دانشمندان چینی از هیدروژن درمانی به عنوان روش جوان کننده استفاده کردند که در آن از هیدروژن برای از بین بردن پیری سلول‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این شاهکار علمی پژوهشگران چینی روش هیدروژن درمانی را به کار گرفته‌اند. در این روش ایمپلنت‌های مبتنی بر فناوری نانو وجود دارند که می‌توانند با تحویل هیدروژن مشکلات مربوط به پیری و حتی بیماری‌هایی از قبیل آلزایمر را نیز بهبود ببخشند.

در این مطالعه پژوهشگران دانشگاه شانگهای و جیاوتنگ حضور داشتند و هدف از آن نیز تاکید بر پتانسیل هیدروژن برای از بین بردن ساعت سلولی بوده است. به گفته این پژوهشگران برخی ریز محیط‌های پیری وجود دارند که باعث از دست رفتن توانایی‌های بازسازی ذاتی در سلول‌ها خواهند شد. همچنین این عوامل برای ترمیم موثر بافت در افراد مسن نیز موانعی را ایجاد می‌کنند.

ایمپلنت کوچک این محققان میتواند همانند نوشیدن یک آب مملو از هیدروژن و یا تنفس در محیطی پر از گاز هیدروژن این ماده را به بدن تزریق کند. آزمایش‌های بالینی انجام گرفته روی موش‌های مسن نشان داد ایمپلنت ساخته شده همانند یک کاتالیزور عمل کرده و توانسته است نتایج موفقیت آمیزی را در جوانسازی سلولی و ترمیم استخوانی ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال