توسعه دستکش مخصوص بازی برای ردیابی بهبودی مبتلایان به سکته مغزی

یک دستکش مخصوص بازی ویدیویی در نمایشگاه فناوری CES امسال رونمایی شده است که می‌تواند برای ردیابی بهبودی مبتلایان به سکته مغزی به کار رود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پالم پلاگ Palmplug از نوعی دستکش پوشیدنی رونمایی کرده است که درون هر انگشت آن حسگرهایی تعبیه شده که می‌تواند دست […]

یک دستکش مخصوص بازی ویدیویی در نمایشگاه فناوری CES امسال رونمایی شده است که می‌تواند برای ردیابی بهبودی مبتلایان به سکته مغزی به کار رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پالم پلاگ Palmplug از نوعی دستکش پوشیدنی رونمایی کرده است که درون هر انگشت آن حسگرهایی تعبیه شده که می‌تواند دست افراد را ردیابی کرده و از طریق چراغ‌های ال ای دی نشانه‌های بصری نیز ایجاد کند. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج این دستکش با اپلیکیشن‌های مختلفی کار می‌کند که می‌توانند ردیابی دست مورد نظر را از طریق یک بازی فناوری سلامت انجام داده و به بیماران سکته مغزی کمک کند تا بتوانند دوباره تحرک خود را به دست آورند. در حالی که بیمار با استفاده از این دستکش بازی خود را انجام می‌دهد پزشک نیز می‌تواند از طریق معیارهای مختلف میزان بهبودی آن را بررسی کند.

ردیابی حرکت دست و انگشتان با دقت بالا و با استفاده از فناوری پیشرفته ثبت حرکتی انجام می‌شود. بازخورد این حسگرها نیز با کیفیت بالا و در لحظه ارائه خواهد شد. علاوه بر آن فناوری لمسی مورد استفاده در این دستکش می‌تواند حس لامسه را به دستان بیماران برگردانده و تعاملات دیجیتالی را از طریق بازخورد لمسی واقعی ارائه خواهد کرد. ارتعاشات ظریف ایجاد شده توسط این دستکش می‌تواند یک تجربه همه جانبه در بازی، آموزش و موارد مختلف ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال