افشای برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ پیش از رونمایی

در حالی برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده است که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ از قبیل امکان خلاصه‌سازی مقالات در وب و تولید […]

در حالی برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده است که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ از قبیل امکان خلاصه‌سازی مقالات در وب و تولید ویدیوها به صورت اسلوموشن فاش شدند. سامسونگ قصد دارد از پرچم‌دارهای جدید خود در تاریخ ۲۷ دی ماه رونمایی کند. احتمالاً این گوشی‌ها از ویژگی‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهند بود. اکنون پیش از رونمایی برخی از این ویژگی‌ها به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق اعلام یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس گلکسی اس ۲۴ می‌تواند از هوش مصنوعی خود یعنی گلکسی AI در مرورگر ساخت ویدیو استفاده کند. به عنوان مثال هوش مصنوعی موجود در گلکسی اس ۲۴ امکان خلاصه‌سازی مطالب مهم در یک صفحه وب را خواهد داشت. همچنین میتوان از این قابلیت برای ترجمه متن نیز استفاده کرد. با استفاده از ویژگی‌های ارائه شده در گلکسی اس ۲۴ می‌توان بهره وری را افزایش داده و زمان کمتری را برای انجام کارهایی از قبیل خواندن مقالات و درک آنها به کار برد. در گزارش منتشر شده ادعا شد با استفاده از هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه می‌توان قسمتی از یک ویدیو را به صورت اسلوموشن درآورد. با این وجود بهتر است برای آگاهی از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی تا رویداد ۲۷ دی ماه صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال