کاربران اتحادیه اروپا در سال آینده میلادی می‌توانند برنامه‌های خارج از اپ استور را نصب کنند

طبق گزارش بلومبرگ در نیمه اول سال آینده میلادی کاربران اتحادیه اروپا می‌توانند ساید لودینگ اپ‌ها را روی آیفون توسط اپل دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدید گرمن خبرنگار بلومبرگ نشان می‌دهد کاربران آیفون در اتحادیه اروپا در سال آینده میلادی امکان دانلود برنامه‌ها را خارج از اپ […]

طبق گزارش بلومبرگ در نیمه اول سال آینده میلادی کاربران اتحادیه اروپا می‌توانند ساید لودینگ اپ‌ها را روی آیفون توسط اپل دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدید گرمن خبرنگار بلومبرگ نشان می‌دهد کاربران آیفون در اتحادیه اروپا در سال آینده میلادی امکان دانلود برنامه‌ها را خارج از اپ استور خواهند داشت. این اقدام به دلیل پیروی از قوانین اتحادیه اروپا در مورد قابلیت سایلودینگ به کاربران اروپایی عرضه شده است.

طبق گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده است، از سال آینده میلادی دیگر کاربران اتحادیه اروپا به اپ استور وابسته نبوده و می‌توانند برای نصب برنامه‌ها از راه‌های دیگری اقدام کنند. البته امکان دارد توسعه دهندگان نیز تلاش کنند تا کارمزد ۱۵ تا ۳۰ درصدی اپل را پرداخت نکنند.

طبق گزارش گرمن قرار است اپل برای این کاربران یک سیستم کنترل شده معرفی کند تا از طریق آن بتوان به نصب برنامه خارج از اپ استور پرداخت. البته باید گفت که سایر کشورها امکان دسترسی به چنین سیستمی را نخواهند داشت.

طبق قانون بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا که در سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است غول‌های دنیای فناوری مجبور هستند فرم‌ها و سرویس‌های خود را به توسعه دهندگان و شرکت‌ها نیز عرضه کنند. این قانون روی پلتفرم‌های اپل تاثیر چشمگیری خواهد داشت و این شرکت را مجبور به تغییرات بسیار زیادی در اپ استور فیس تایم سیری و دیگر محصولات خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال