رابط جدید جیمیل آن را شبیه به برنامه‌های پیام رسان خواهد کرد

جیمیل به زودی دارای رابط کاربری باز طراحی شده خواهد شد و سبک جدید پاسخ دادن به ایمیل‌های دیگران در جیمیل شبیه به برنامه‌های پیام رسان از قبیل تلگرام و واتساپ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابط کاربری پاسخدهی به ایمیل‌ها در جیمیل تغییر کرده و سبک آن شبیه به […]

جیمیل به زودی دارای رابط کاربری باز طراحی شده خواهد شد و سبک جدید پاسخ دادن به ایمیل‌های دیگران در جیمیل شبیه به برنامه‌های پیام رسان از قبیل تلگرام و واتساپ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابط کاربری پاسخدهی به ایمیل‌ها در جیمیل تغییر کرده و سبک آن شبیه به پیام رسان‌های اندرویدی شده است. پیش از آن واکنش‌های ایموجی و اصلاح نوار جستجو نیز در این سرویس تغییر کرده بود.

در حال حاضر برای پاسخدهی به ایمیل‌ها به قسمت پایین آن مراجعه می‌شود. در قسمت پایین گزینه‌هایی مانند فوروارد ریپلای و ریپلای آل وجود دارد که اکنون می‌توان از طریق ایموجی‌های جدید به آنها واکنش داد. همچنین امکان پاسخ دهی به آن از بالای ایمیل وجود دارد و نیاز به اسکرول به سمت پایین نخواهد بود.

فیلد ریپلای در جیمیل نیز با تغییراتی همراه خواهد بود. به عنوان مثال کادر متنی آن شبیه به چت گوگل شده و به همراه لبه‌های گرد دکمه‌هایی برای پیوست رسانه و شکلک در آن ایجاد شده است.

طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است کادر بخش جستجو در ایمیل نیز تغییراتی داشته و کاربران از طریق آن می‌توانند نوع پاسخ را انتخاب و یا تعیین کنند که این ایمیل قرار است برای چه افرادی ارسال شود. همچنین امکان جابجایی به رابط کاربری تمام صفحه پاسخ دهی به ایمیل‌ها نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال