گوگل آواتار مربوط به لوگوی سیستم عامل خود و نوشتار آن را به صورت سه بعدی منتشر کرد

گوگل از یک آواتار جدید برای ربات اندروید و نوشتار جدید آن رونمایی کرده است که طراحی کاملاً سه بعدی دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برای اندروید از یک لوگو و نوشتار دارای طراحی سه بعدی رونمایی کرده است. در این لوگو یک آواتار به صورت سه بعدی قرار دارد […]

گوگل از یک آواتار جدید برای ربات اندروید و نوشتار جدید آن رونمایی کرده است که طراحی کاملاً سه بعدی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برای اندروید از یک لوگو و نوشتار دارای طراحی سه بعدی رونمایی کرده است. در این لوگو یک آواتار به صورت سه بعدی قرار دارد و نوشتار نیز حالت سه بعدی به خود گرفتند. همچنین کلمه اندروید با تایپ فیس جدید ثبت شده و ابتدای آن نیز با حروف بزرگ شروع شده است.

طبق اعلام گوگل در طراحی لوگوی جدید از المان های سیستم طراحی متریال استفاده شده و همین موضوع باعث شده است تا این طراحی به برند این شرکت نیز شباهت زیادی داشته باشد. گوگل عنوان کرد هدف از طراحی کامل سه بعدی آواتار اندروید انتقال بین محیط دیجیتال و زندگی واقعی بوده است.

جیسون فورنیر مدیر بخش مدیریت برند در بین مصرف کنندگان در این شرکت در مورد نمایش لوگوی جدید و هویت بصری اندروید گفته است: ما اعتقاد داریم که سیستم مربوط به برند ما و نمایش بصری آن در جهان به نام اندروید باید ویژگی‌های اصلی آن از جمله متن باز بودن و فراگیر بودن را نیز نشان دهد. اکنون به روز رسانی این هویت بصری منتشر شده است تا بتواند بهتر جامعه اندرویدی را نشان دهد. این موضوع می‌تواند سرگرم کننده نیز باشد.

البته تغییر ایجاد شده در این برند مانند تغییر آن در سال ۲۰۱۹ چندان به چشم نمی‌آید. در سال ۲۰۱۹ نسخه‌های اندروید بدون نام خوراکی‌ها عرضه شده و از آن زمان تاکنون تنها اعداد برای نامگذاری نسخه‌های اندروید استفاده شدند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال