گوگل از گوشی پیکسل ۸ پرو مجهز به تراشه تنسور جی ۳ رونمایی کرد

روز گذشته گوگل در مراسم رونمایی از پرچمداران خود از گوشی پیکسل ۸ پرو رونمایی کرد که بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جدید در آن عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل ۸ پرو قدرتمندترین پرچمدار گوگل در بین گوشی‌های پیکسل به تراشه تنسور جی ۳ و دوربین […]

روز گذشته گوگل در مراسم رونمایی از پرچمداران خود از گوشی پیکسل ۸ پرو رونمایی کرد که بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جدید در آن عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل ۸ پرو قدرتمندترین پرچمدار گوگل در بین گوشی‌های پیکسل به تراشه تنسور جی ۳ و دوربین قدرتمند با ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز است. طراحی این گوشی نسبت به نسل قبل تغییری نداشته اما مشخصات فنی آن بسیار بهبود یافته است.

در این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز قرار دارد. همچنین تراشه تنسور جی ۳ از نوع ۴ نانومتری با بهبودهای بسیار مناسب نسبت به قبل در این گوشی قرار گرفته است. ۱۲ گیگابایت رم در نسخه‌های مختلف این گوشی همراه با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ ،۵۱۲ و یا ۱۰۲۴ گیگابایتی نیز در پیکسل ۸ پرو عرضه شده است. وظیفه تامین انرژی این گوشی قدرتمند را یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد که می‌تواند از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی کند. گوگل در مورد این گوشی ادعا کرده است تا ۷ سال نسخه‌های جدید اندروید را برای آن منتشر خواهد کرد.

پنل پشتی گوشی جدید پیکسل دارای دوربین سه گانه با چیدمان افقی است که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است. همچنین دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و تله فوتو در آن قرار گرفتند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال