تلاش گوگل برای توسعه هوش مصنوعی جدید با امکان داستان سرایی در مورد زندگی کاربر

گوگل قصد دارد در یک ابتکار جدید ایده خلاقانه‌ای را برای توسعه نوعی هوش مصنوعی به کار گیرد. تیمی از دانشمندان این شرکت در حال بررسی این موضوع بوده و قصد دارند با استفاده از داده‌های موبایل کاربران همانند عکس‌ها و جستجوها با کمک هوش مصنوعی داستان زندگی فرد را روایت کنند. به گزارش سرویس […]

گوگل قصد دارد در یک ابتکار جدید ایده خلاقانه‌ای را برای توسعه نوعی هوش مصنوعی به کار گیرد. تیمی از دانشمندان این شرکت در حال بررسی این موضوع بوده و قصد دارند با استفاده از داده‌های موبایل کاربران همانند عکس‌ها و جستجوها با کمک هوش مصنوعی داستان زندگی فرد را روایت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل ایده‌های جدیدی را برای استفاده خلاقانه از هوش مصنوعی برنامه‌ریزی کرده است یکی از این ایده‌ها توسعه چت باتی است که بتواند با اطلاعات زندگی شما کار کرده و به سوالات مختلف در مورد شما پاسخ دهد. گوگل این پروژه را با احترام به یک منتقد ادبی به نام ریچارد دیوید المان به پروژه المان Project Ellmann نامگذاری کرده است. در این پروژه هوش مصنوعی ج Gemini قصد دارد با کمک داده‌هایی از قبیل نتایج جستجو پیدا کردن الگوی خاص در عکس‌های کاربر و ایجاد یک چت بات داستان زندگی کاربران را روایت کند.

هنوز مشخص نیست این ویژگی هوش مصنوعی قرار است در گوگل فوتوز یا برنامه‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و یا به صورت مستقل در برنامه جدیدی ظاهر شود. اطلاعات مربوط به این پروژه توسط یکی از مدیران محصول گوگل در یک جلسه داخلی فاش شده است. در این جلسه پروژه المان به تیم گوگل فوتوز ارائه شد و این تیم در چند ماه گذشته مشغول بررسی مدل‌های زبانی بزرگ با فناوری ایده‌آل برای استفاده از این ویژگی در ساخت داستان زندگی انسان‌ها بوده است. Project Ellmann یکی از پروژه‌های گوگل محسوب می‌شود که قصد دارد در آن بهبودهایی را در فناوری هوش مصنوعی ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال