گوشی تاشو هواوی Pocket 2 مجهز به ارتباط ماهواره‌ای و دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد

جدیدترین گوشی تاشو صدفی هواوی به نام Pocket 2 با قیمت ۱۰۴۰ دلار در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی جدیدترین گوشی تاشو صدفی خود را به نام  Pocket 2 رونمایی کرده است که با پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی همراه است. این گوشی به دلیل […]

جدیدترین گوشی تاشو صدفی هواوی به نام Pocket 2 با قیمت ۱۰۴۰ دلار در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی جدیدترین گوشی تاشو صدفی خود را به نام  Pocket 2 رونمایی کرده است که با پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی همراه است. این گوشی به دلیل داشتن دوربین اصلی ۴ گانه اولین گوشی تاشو صدفی در جهان محسوب می‌شود که چنین ویژگی را ارائه می‌کند. همچنین اولین دستگاه هواوی با لولای قطره‌ای نیز محسوب می‌شود.

در این گوشی از یک پنل LPTO OLED از نوع تاشو و در اندازه ۶.۹۴ اینچ استفاده شده و نمایشگر بیرونی دستگاه نیز شامل یک پنل دایره با اندازه ۱.۱۵ اینچ است. ماژول دوربین‌ها دارای طراحی متقارن دایره‌ای بوده و در کنار نمایشگر بیرونی قرار دارند. نمایشگر دایره بیرون نیز دارای وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل خواهد بود. نشر اطلاعات درباره چیپست به کار گرفته شده در این گوشی‌ها از مدت‌ها پیش متوقف شده و اکنون در تنها می‌توان گفت چیپست کایرین ۹۰۰۰ اس در پاکت ۲ استفاده شده است. همچنین ۱۲ گیگابایت رم و با سه گزینه حافظه ذخیره سازی ۲۵۰ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی دز این گوشی عرضه می‌شود. نسخه دیگری از این گوشی با نام پاکت ۲ آرت نیز قرار است برای کاربران عرضه شود که دارای ظاهری شیک‌تر بوده و یک رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی در آن به کار رفته است.

دوربین اصلی پاکت ۲ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است همچنین یک دوربین فوق عریض با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آن قرار دارد. دیگر سنسورها شامل لنز تلفوتو ۸ مگاپیکسلی با امکان ذوب سه برابری بوده و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی  UV نیز در آن قرار دارد. طبق اعلام هواوی این دوربین با ویژگی یووی می‌تواند به تشخیص شدت اشعه ماورا بنفش پرداخته و با کمک آن پیشنهاد استفاده از ضد آفتاب را در مواقع ضروری به کاربران بدهد. این گوشی پشتیبانی از قابلیت اتصال ماهواره دو طرفه را دارد و یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز در این مجموعه قرار گرفته که نسبت به سایر گوشی‌های تاشو بسیار بزرگتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال