جانشین آی مسیج در اندروید با پیش نیاز عجیب فعال شد

بیپر بار دیگر جانشین آی مسیج در اندروید را برای کاربران فعال کرد. البته این بار کاربران برای استفاده به پیش نیازی عجیب نیاز خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیپر در بیانیه ای اعلام کرد با رفع محدودیت های اپل، اکنون کاربران می توانند به آی مسیج در گوشی های […]

بیپر بار دیگر جانشین آی مسیج در اندروید را برای کاربران فعال کرد. البته این بار کاربران برای استفاده به پیش نیازی عجیب نیاز خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیپر در بیانیه ای اعلام کرد با رفع محدودیت های اپل، اکنون کاربران می توانند به آی مسیج در گوشی های اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. اما این بار باید یک کامپیوتر مک مورد اعتماد در دسترس کاربران قرار داشته باشد.

در بیانیه مطبوعاتی بیپر آمده است: با کمک نرم افزارهای این شرکت می توان به آی مسیج متصل شد. اما بیپر از طریق یک کامپیوتر مک ارسال اطلاعات هویت سنجی را به سرورهای اپل انجام می دهد. تاکنون این شرکت برای این کار از مک های شرکت خود استفاده میکرد. اما اکنون کاربران باید راه دیگری را در پیش بگیرند.

ظاهراً اپل توانسته راهکار بیپر را شناسایی و آن را محدود کند. زیرا تمامی کاربران داده های نام نگاشتی یک مک را استفاده کردند و این موضوع توسط اپل قابل تشخیص است. با انتشار نسخه جدید Beeper Cloud و امکان ساخت نام نگاشت های منحصر بفرد در مک، بهتر از قبل می توان به سرورهای آی مسیج متصل شد.

همچنین داده های جدید قابلیت سازگاری با Beeper Mini را نیز خواهد داشت. به گفته این شرکت، داده های نام نگاشت باید به صورت دوره ای در هفته و یا ماه مجددا ساخته شوند. تغییرات اعمال شده در نرم افزار بیپر امیدوار کننده هستند اما باعث محدودیت آن شده اند. پیش از این و در نسخه اولیه نرم افزار مینی این شرکت امکان اتصال به آی مسیج بدون وارد کردن اپل آیدی وجود داشت. اما اپل با مسدود کردن راهکار بیپر باعث عدم دسترسی شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال