در بروزرسانی بعدی گوگل کروم شاهد اضافه شدن هوش مصنوعی در آن خواهیم بود

مرورگر گوگل کروم در بروزرسانی بعدی خود به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. طبق اعلام گوگل قرار است در این بروزرسانی از سه ویژگی هوش مصنوعی در کروم رونمایی شود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سه ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به کروم در مک و ویندوز اضافه خواهد شد. یکی […]

مرورگر گوگل کروم در بروزرسانی بعدی خود به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. طبق اعلام گوگل قرار است در این بروزرسانی از سه ویژگی هوش مصنوعی در کروم رونمایی شود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سه ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به کروم در مک و ویندوز اضافه خواهد شد.

یکی از این ویژگی ها قابلیت دریافت کمک در زمان نوشتن محتوا است. کاربران در زمان نوشتن پیش‌نویس برخی از محتواها از قبیل ایمیل می توانند از دستیار هوش مصنوعی کمک بگیرند. همچنین یک دستیار نگارش داخلی نیز بi کاربران کمک می کند تا بتوانند محتواهای تجاری بنویسند و یا بتوانند به نامه های خود به صورت مناسب و دوستانه پاسخ دهند. قرار است این قابلیت در یک نسخه آزمایشی از ماه آینده در کروم در اختیار کاربران قراربگیرد. این ویژگی با نام به من در نوشتن کمک کن در کلیک راست روی هر متن یا فیلدی وجود دارد.

علاوه بر آن با قابلیت هوش مصنوعی می توان به سازماندهی تب ها و شخصی سازی مرورگرها نیز پرداخت. کاربران از این پس می توانند با گزینه Tab Organizer به صورت خودکار تب های باز شده را ساماندهی کنند. همچنین از ابن پس در صورت وجود تب های گروهی، عنوان و ایموجی هایی توسط کروم پیشنهاد داده میشود. بدین ترتیب پیدا کردن آنها آسان تر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال