کاربران آیفون ۱۵ مشکلات ظاهری و داغ شدن بیش از اندازه آن را گزارش کردند

با وجود گذشت تنها چند روز از عرضه گوشی های آیفون ۱۵ برخی از کاربران این گوشی ها نسبت به داغ شدن بیش از اندازه آن و همچنین وجود برخی ایرادات ظاهری در این گوشی ها شکایت داشته اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های کاربران در مورد گوشی‌های آیفون ۱۵ شامل […]

با وجود گذشت تنها چند روز از عرضه گوشی های آیفون ۱۵ برخی از کاربران این گوشی ها نسبت به داغ شدن بیش از اندازه آن و همچنین وجود برخی ایرادات ظاهری در این گوشی ها شکایت داشته اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های کاربران در مورد گوشی‌های آیفون ۱۵ شامل مشکلات ظاهری و داخلی بوده و با همین مشکلات وارد بازار شدند. به عنوان مثال برخی از گوشی‌ها در فریم تیتانیومی خود دچار تغییر رنگ بوده و فریم آنها به درستی مطابق با نمایشگر قرار داده نشده‌اند. یکی از کاربران در مورد گوشی خود گفته است در لنز دوربین گرد و غبار مشاهده می‌شود و در برخی از مدل ها خط و خش هایی در بخش های مختلف بدنه وجود دارد. مشکلات گفته شده در تمامی نمونه‌های آیفون ۱۵ در بازارهای اروپا، چین و آمریکا دیده می‌شود. اگرچه این موضوع بیشتر در مدل‌های پرو مشاهده شده اما مدل‌های استاندارد نیز بدون عیب نبوده‌اند.

علاوه بر مشکلات ظاهری مورد داغ شدن بیش از اندازه دستگاه نیز در آیفون ۱۵ پرومکس وجود دارد که نشان می‌دهد پرچمدار جدید اپل حتی بدون اجرای بازی‌های سنگین و اپ‌های مختلف نیز بیش از اندازه گرم خواهد شد.

طبق نقشه‌ حرارتی ای که یکی از کاربران آیفون ۱۵ پرو منتشر کرده است افزایش دما در اطراف تراشه A17 pro به ۴۸ درجه سلسیوس میرسد. به نظر می‌رسد اپل با افزایش توان تراشه خود برای عملکرد بهتر در بنچمارک باعث افزایش دمای آن شده است.

از طرفی افزایش دمای پردازنده عملکرد آن را نیز کاهش می‌دهد. زیرا در این هنگام قدرت آن کاهش می یابد تا دمای بیش از اندازه باعث آسیب به دستگاه نشود. طبق گزارش کاربران افزایش دما تنها به اندازه ۲ درجه تا ۱۵ درصد عملکرد پردازنده را کاهش می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال