گوشی‌های آیفون میزبان حالت مخصوص بازی Game Mode خواهند بود

اپل اعلام کرد همراه با نسخه جدید iOS 18 در آیفون‌ها حالت مخصوص بازی Game Mode اضافه خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را به شکل روان اجرا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیراً در کنفرانس از نسخه جدید سیستم عامل iOS 18 رونمایی کرد. ویژگی‌های اصلی […]

اپل اعلام کرد همراه با نسخه جدید iOS 18 در آیفون‌ها حالت مخصوص بازی Game Mode اضافه خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را به شکل روان اجرا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیراً در کنفرانس از نسخه جدید سیستم عامل iOS 18 رونمایی کرد. ویژگی‌های اصلی این سیستم عامل که قرار است در اختیار دارندگان گوشی‌های آیفون قرار بگیرد ویژگی حالت مخصوص بازی Game Mode است.

با توجه به اینکه اکنون ویژگی‌های پرحجم و سنگینی مانند Assassin’s Creed Mirage و Resident Evil Village در آیفون پشتیبانی خواهد شد یاز به قدرت پردازشی برای اجرای این بازی‌ها نیز بیشتر شده است. اپل قابلیت جدیدی را با نام حالت بازی یا Game Mode به سیستم عامل اضافه کرده تا از طریق آن کاربران بتوانند رخ فریم بیشتر و اجرای روان بازی‌ها را تجربه کنند.

اپل گفته است حالت Game Mode قرار است پردازش‌های پس‌زمینه را به حداقل رسانده و بدین ترتیب قدرت پردازشی بیشتری در اختیار بازی‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران با کمک این ویژگی جدید در آیفون می‌توانند در بازی‌های مختلف تجربه بهتری را کسب کنند. به گفته اپل در صورت فعال بودن این ویژگی لوازم جانبی از جمله ایرپاد و کنترلرها نیز به صورت یکپارچه عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد.

در مراسم شب گذشته اپل ورود این شرکت به دنیای هوش مصنوعی را با معرفی هوش مصنوعی اپل آغاز کرد. هوش اپل می‌تواند در کلیه سیستم‌های عامل این شرکت مورد استفاده قرار گرفته و ترکیبی از مدل‌های هوش مصنوعی مولد را به صورت آفلاین روی دستگاه‌ها و یا در سرورهای ابری به کاربران ارائه کند.