خاویار نسخه طلای آیفون ۱۵ پرومکس را با قیمت پایه ۸ هزار دلار معرفی کرد

خاویار شرکت سازنده گوشی های گرانقیمت از نسخه جدید آیفون ۱۵ پرومکس رونمایی کرد که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و قیمت پایه آن از ۸ هزار دلار آغاز خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید آیفون های اپل در چهار مدل در هفته گذشته معرفی شدند. اکنون خاویار […]

خاویار شرکت سازنده گوشی های گرانقیمت از نسخه جدید آیفون ۱۵ پرومکس رونمایی کرد که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و قیمت پایه آن از ۸ هزار دلار آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید آیفون های اپل در چهار مدل در هفته گذشته معرفی شدند. اکنون خاویار به عنوان تولید کننده گوشی های گرانقیمت و لوکس مدل آیفون پرومکس از جنس طلا را معرفی کرده و نام اولترا گلد را روی آنها گذاشته است.

قیمت این گوشی ها از ۸۸۹۰ دلار آغاز شده و تا ۱۰.۰۰۰ دلار نیز می رسد. مدل پرو این گوشی نیز با قیمت ۹.۶۷۰ دلار آغاز شده و به قیمت ۱۰.۳۹۰ دلار خواهد رسید. در این گوشی ها از شاسی های ساخته شده با طلای ۱۸ عیار استفاده شده است. خاویار اعلام کرد گوشی های مور نظر به طور محدود و تنها برای افراد خاص مانند بازیگران و ورزشکاران و یا افراد سیاسی طراحی و ساخته شده است. همچنین این شرکت نسخه های اولترا بلک از گوشی های آیفون ۱۵ و ۱۵ پرومکس را نیز تولید کرده و با قیمت پایه ۸.۰۶۰ تا ۹.۰۶۰ دلار به فروش می رساند. در مدل های اولترا بلک لوگوی ساخته شده با طلای ۲۴ عیار وجود دارد و شاسی آن نیز با نوعی تیتانیوم مورد استفاده در صنایع هوانوردی ساخته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال