مارک زاکربرگ قصد دارد تعداد کاربران شبکه اجتماعی تردز را در چند سال آینده به یک میلیارد نفر برساند

مارک زاکربرگ اخیراً در گزارشی اعلام کرده است ممکن است تردز طی سال‌های آینده از برنامه‌های دارای میلیاردها کاربر متا محسوب شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل متا اخیرا در مورد شبکه اجتماعی تردز اظهار نظر کرده و اعلام کرد این کار شبکه اجتماعی در حال حاضر […]

مارک زاکربرگ اخیراً در گزارشی اعلام کرده است ممکن است تردز طی سال‌های آینده از برنامه‌های دارای میلیاردها کاربر متا محسوب شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل متا اخیرا در مورد شبکه اجتماعی تردز اظهار نظر کرده و اعلام کرد این کار شبکه اجتماعی در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و احتمالاً در چند سال آینده تعداد کاربران می‌تواند به یک میلیارد نفر برسد.

مارک زاکربرگ در مراسم مربوط به اعلام درآمد متا در این مورد گفته است: در مدتی طولانی به فکر ایجاد یک برنامه گفتگوی عمومی میلیارد نفری بوده‌ام که دارای ویژگی‌های مثبت باشد و در صورتی که تا چند سال دیگر روند کنونی ادامه پیدا کند دستیابی به چشم انداز خود با شانس خوبی مواجه خواهد شد.

شبکه اجتماعی تردز در زمان راه‌اندازی توانسته بود تا ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند. همچنین از آن زمان تاکنون بارها به دقت مورد توجه قرار گرفته اما عملکرد محدود و فیدهای نامناسب باعث شد تا تعامل کاربران نیز با این پلتفرم کاهش پیدا کند. البته مهتا هنوز در فکر اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این شبکه اجتماعی است و این موضوع باعث شده است تا در هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعامل کاربران با آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال