شرکت نورالینک در حال پذیرش داوطلب برای آزمایش‌های بالینی است

شرکت نورالینک اعلام کرد برای آزمایش‌های بالینی نیاز به داوطلب دارد و برای انجام اولین آزمایش‌های خود در حال پذیرش داوطلب است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت نورا لینک با مدیریت ایلان ماسک به دنبال داوطلبین انسانی برای کاشت تراشه در مغز آنها است. افراد می‌توانند در صورت تمایل به کاشت […]

شرکت نورالینک اعلام کرد برای آزمایش‌های بالینی نیاز به داوطلب دارد و برای انجام اولین آزمایش‌های خود در حال پذیرش داوطلب است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت نورا لینک با مدیریت ایلان ماسک به دنبال داوطلبین انسانی برای کاشت تراشه در مغز آنها است. افراد می‌توانند در صورت تمایل به کاشت رابط رایانه‌ای آزمایشی مربوط به شرکت نورالینک درخواست دهند.

این تراشه‌ها برای کمک به افراد مبتلا به فلج چهار اندام دارای آسیب‌های نخاعی گردن یا اسکلروز توسعه داده شده است. علاوه بر آن طبق اعلام نورالینک این افراد باید حداقل دارای ۲۲ سال سن بوده و همچنین به همراه خود یک مراقب ثابت و قابل اعتماد داشته باشند.

سال گذشته ماسک در مورد آزمایش‌های بالینی این تراشه اعلام کرده بود قصد دارد برای نخستین آزمایش این دستگاه را در مغز خودش امتحان کند. اما این موضوع دور از ذهن خواهد بود.

شرکت نورالینگ از سال ۲۰۱۶ و از زمان تاسیس، روی توسعه فناوری مربوط به رابط مغز انسان و رایانه کار می‌کند. با کمک این فناوری افراد مبتلا به بیماری‌های عصبی میتوانند علاوه بر ارتباط با دستگاه‌های مختلف آنها را تحت کنترل خود درآورند.

شرکت نورالینک اعلام کرد عملکرد اولیه رابط ساخته شده توسط این شرکت میتواند این افراد را قادر سازد تا با استفاده از افکار خود دستگاه‌های خارجی را کنترل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال