وان پلاس ایس ۳ به نمایشگر خمید مجهز خواهد بود

افشاگر معروف دنیای دیجیتال اطلاعات جدیدی را در مورد گوشی وان پلاس ایس ۳ منتشر کرد که در آن به نمایشگر و طراحی ساخت این گوشی اشاره شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری ایس Ace از جمله گوشی های پریمیوم وان پلاس است که در سال های اخیر توسط این […]

افشاگر معروف دنیای دیجیتال اطلاعات جدیدی را در مورد گوشی وان پلاس ایس ۳ منتشر کرد که در آن به نمایشگر و طراحی ساخت این گوشی اشاره شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری ایس Ace از جمله گوشی های پریمیوم وان پلاس است که در سال های اخیر توسط این شرکت توسعه یافته است. این شرکت قصد دارد ایس ۳ را نیز در ژانویه سال بعد معرفی کند. نسخه قبلی این خانواده یعنی Ace 2 با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو بوده و همچنان دارای تقاضای بالا در فروشگاه های این شرکت است.

اکنون افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن اطلاعات بیشتری را در مورد جزئیات این گوشی منتشر کرده است. ایس ۳ دارای قاب فلزی از نوع مات مشابه اپل واچ برخوردار بوده که کیفیت ساخت بالای آن را نشان می دهد. همچنین صفحه نمایش خمیده این گوشی نیز دارای وضوح 1.5k است. بدنه شیشه ای خاکستری آن نیز بسیار با ظرافت طراحی شده است.

بارشهای پیش از این اعلام کرده بود این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. این خبر بسیار خوبی محسوب میشود زیرا این گوشی قیمت پایینی نسبت به دیگر گوشی های بازار دارد اما به تراشه پرچمدار مجهز خواهد بود. باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی می تواند سرعت شارژ سریع هوشمند را به کاربران ارائه کند.

مجموعه دوربین های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. طبق اطلاعات بدست آمده از گیک بنچ این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت رم و بر پایه اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال