اوپو از هوش مصنوعی AndesGPT رونمایی کرد

اوپو پیش از سامسونگ از اولین ابزار هوش مصنوعی در گوشی‌های سری فایند ایکس ۷ خود رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً در سال آینده میلادی شاهد استفاده مکرر هوش مصنوعی در صنعت گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. شرکت‌های سامسونگ است که قصد دارد هوش مصنوعی Galaxy AI را به […]

اوپو پیش از سامسونگ از اولین ابزار هوش مصنوعی در گوشی‌های سری فایند ایکس ۷ خود رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً در سال آینده میلادی شاهد استفاده مکرر هوش مصنوعی در صنعت گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. شرکت‌های سامسونگ است که قصد دارد هوش مصنوعی Galaxy AI را به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ اضافه کند. همچنین وال پلاس قصد دارد هوش مصنوعی متفاوتی را ارائه داده و اپل و گوگل نیز در این مسیر قدم‌های مشابهی را برداشته اند.

طبق گزارش‌های اخیر منتشر شده، اوپو پیش از دیگر شرکت‌ها از جمله سامسونگ هوش مصنوعی AndesGPT را معرفی کرده است. این قابلیت قرار است از ماه آینده و پیش از اضافه شدن هوش مصنوعی به گلکسی اس ۲۴ در گوشی‌های اپو از جمله اوپو فایند X7 قرار بگیرد.

در این هوش مصنوعی از ۷ میلیارد پارامتر استفاده شده و می‌تواند قابلیت‌های مختلفی را به کاربران ارائه کند. از جمله ویژگی‌های این هوش مصنوعی می‌توان به Swapped Attention اشاره کرد که قادر است با مشکلاتی از قبیل استدلال از طریق کلمات اول مقابله کند.

در این هوش مصنوعی از سیستم فشرده سازی ۴ بیتی کوانتیده استفاده شده می‌تواند باعث بهبود عملکرد در پردازش‌های یادگیری عمیق شود. AndesGPT نسبت به دیگر مدل‌های هوش مصنوعی پاسخگویی بسیار بهتر و سریعتری خواهد داشت. این فناوری تنها به متن محدود نبوده و توانایی تولید تصویر را نیز برای کاربران خواهد داشت. کارکرد و عملکرد متنوع AndesGPT پس از عرضه اوپو فایند X7 مشخص خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال