انتشار اطلاعاتی از دکمه کپچر در آیفون ۱۶

پیش از این در خبرها در مورد وجود دکمه کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی منتشر شده بود. طبق شایعات کنونی این دکمه میتواند با کشیدن انگشت امکان بزرگنمایی تصویر را به کاربر بدهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود چند ماه پیش از وجود دکمه خازنی جدید کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی […]

پیش از این در خبرها در مورد وجود دکمه کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی منتشر شده بود. طبق شایعات کنونی این دکمه میتواند با کشیدن انگشت امکان بزرگنمایی تصویر را به کاربر بدهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود چند ماه پیش از وجود دکمه خازنی جدید کپچر در آیفون ۱۶ اطلاعاتی منتشر شده بود. اکنون خبرهایی در این مورد منتشر شده که اطلاعات مربوط به این دکمه را افزایش داده است. طبق این داده‌ها دکمه کپچر می‌تواند به طور همزمان به لمس و فشار پاسخ داده و با کشیدن انگشت روی آن به سمت چپ و یا راست امکان بزرگنمایی در دوربین وجود دارد.

اپل قصد دارد این دکمه خازنی را در تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ مورد استفاده قرار دهد. طبق اطلاعات تایید نشده این دکمه به شکل مکانیکی بوده و مانند دیگر دکمه‌های آیفون می‌تواند در زمان فشار دادن تکان بخورد.

با وجود طراحی مکانیکی این دکمه همچنان به لمس واکنش نشان خواهد داد و امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی نیز وجود دارد. علاوه بر آن به دلیل حساسیت آن به فشار می‌توان با اندکی فشار ملایم روی دکمه اعمالی از قبیل فوکوس یا فعال کردن شاتر را انجام داد. در گزارش منتشر شده در مورد این دکمه به عدم تغییرات ظاهری برنامه‌ریزی نشده در آیفون ۱۶ نیز پرداخته شد. با این حال شایعات قبلی اعلام کردند آیفون ۱۶ پرو و پرومکس نسبت به مدل‌های قبلی خود بزرگتر خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال