انتشار مشخصات جدید از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس؛ نمایشگر خمیده به همراه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

احتمالاً ردمی قصد دارد از گوشی‌های سری نوت ۱۳ در ماه اکتبر برای بازار چین و بازار جهانی رونمایی کند. شایعات اخیر نشان می‌دهد این عضو گران قیمت دارای مشخصات ویژه مانند نمایشگر خمیده و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری ردمی نوت ۱۳ شامل نسخه استاندارد، […]

احتمالاً ردمی قصد دارد از گوشی‌های سری نوت ۱۳ در ماه اکتبر برای بازار چین و بازار جهانی رونمایی کند. شایعات اخیر نشان می‌دهد این عضو گران قیمت دارای مشخصات ویژه مانند نمایشگر خمیده و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری ردمی نوت ۱۳ شامل نسخه استاندارد، پرو و پروپلاس است که پروپلاس آن به زودی معرفی خواهد شد. اکنون یک منبع معتبر به نام دیجیتال چت استیشن اطلاعاتی را در زمینه مشخصات فنی این گوشی منتشر کرده است. این عضو خانواده ردمی نوت ۱۳ به همراه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این منبع آگاه اعلام کرد ردمی یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از خانواده میان رده برای جایگزینی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز عرضه خواهد کرد که احتمالاً همان گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس خواهد بود.

به گفته دیجیتال چت استیشن این گوشی می‌تواند به وسیله دوربین خود قابلیت زوم ۴ برابری را ارائه کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز در اطلاعات منتشر شده توسط این منبع آگاه آمده است.

از دیگر ویژگی‌های اشاره شده وجود یک نمایشگر خمیده در گوشی‌های ردمی است که می‌تواند رزولوشن 1.5K به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه کند. تاکنون تنها رندرهای غیر رسمی از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو منتشر شده که نشان می دهد احتمالاً طراحی آن با مدل پروپلاس یکسان خواهد بود. از طرفی احتمالاً مدل پروپلاس نیز نمایشگر خمیده خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال