افشای مشخصات فنی وان پلاس پد گو پیش از رونمایی

وان پلا س قصد دارد دومین تبلت خود را با نام OnePlus Pad Go رونمایی کند و پیش از معرفی نیز مشخصات و جزئیات قیمت افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین تبلت شرکت وان پلاس در هند رونمایی خواهد شد. احتمالاً این تبلت رقیبی برای دستگاه‌های شیائومی، لنوو، ریلمی […]

وان پلا س قصد دارد دومین تبلت خود را با نام OnePlus Pad Go رونمایی کند و پیش از معرفی نیز مشخصات و جزئیات قیمت افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین تبلت شرکت وان پلاس در هند رونمایی خواهد شد. احتمالاً این تبلت رقیبی برای دستگاه‌های شیائومی، لنوو، ریلمی و موتورولا خواهد بود. پیش از این مشخصات و ویژگی‌های اصلی این تبلت توسط وان پلاس برای کاربران منتشر شد. اما حدود چند ساعت قبل از رونمایی به طور تصادفی برخی اطلاعات دیگر و همچنین جزئیات مربوط به قیمت اولیه آن نیز توسط آمازون افشا شده است.

یک افشاگر هندی با نام ایشان آگاروال در شبکه اجتماعی ایکس جزئیات مربوط به این تبلت که در آمازون منتشر شد به اشتراک گذاشت. وان پلاس قصد دارد تبلت جدید خود OnePlus Pad Go را با قیمت ۲۱۶ دلار عرضه کند. فروش اولیه این تبلت ساعت ۱۲ روز ۱۲ اکتبر خواهد بود و پس از آن از تاریخ ۲۰ اکتبر نیز فروش محصول به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

تبلت جدید وان پلاس به نام OnePlus Pad Go مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی است که از وضوح 2.4k پیکسل بهره می‌برد. ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی با طراحی دو رنگ قرار گرفته و همچنین اسپیکر چهارگانه با فناوری دالبی اتموس در آن قرار دارد. باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این تبلت استفاده شده که می‌تواند از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. همچنین حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت رم در تبلت یاد شده قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال