گلکسی بادز جدید سامسونگ در عکس‌های واقعی رویت شد

به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است تاییدیه آژانس تحقیقات رادیویی کره جنوبی را بابت هدفون گلکسی بادز جدید خود دریافت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گلکسی بادز ۳ رونمایی کند. این شرکت در آخرین مراسم آنپکت خود هدفون جدیدی را معرفی نکرده بود. به […]

به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است تاییدیه آژانس تحقیقات رادیویی کره جنوبی را بابت هدفون گلکسی بادز جدید خود دریافت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گلکسی بادز ۳ رونمایی کند. این شرکت در آخرین مراسم آنپکت خود هدفون جدیدی را معرفی نکرده بود. به نظر می‌رسد کار ساخت گلکسی بادز جدید اکنون به مراحل پایانی نزدیک می‌شود. زیرا تصاویر واقعی این هدفون در سایت آژانس تحقیقات رادیویی کره دیده شده است.

اطلاعات منتشر شده در مورد این هدفون نشان می‌دهد این دستگاه توانسته تاییدیه های موردنظر را دریافت کند. البته هنوز نام رسمی این هدفون مشخص نشده است.  احتمال دارد سامسونگ هدفون جدید خود را با نام گلکسی بادز ۳ رونمایی کند.

با توجه به تصویر منتشر شده این محصول دارای طراحی کاملاً گرد مشابه هدفون‌های قبلی نیست. البته شباهت آن بیشتر به گلکسی بادز پلاس ۲۰۲۰ است. از همه مهمتر طراحی متفاوت آن با گلکسی بادز ۲ و ۲ پرو است.

همچنین سامسونگ برای این دستگاه از روکش مات استفاده کرده و نیمه پایینی آن از جنس پلاستیک به نظر می‌رسد. سامسونگ در این گجت نیز از یک باله کوچک با هدف قرارگیری مناسب در گوش بهره برده است. در این تصویر کیس گلکسی بادز مشاهده نمی‌شود. همچنین عمر باتری این هدفون نیز قابل محاسبه نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال