انتظار سامسونگ از فروش گلکسی اس ۲۴؛ حدود ۱۰ درصد بیشتر از نسل قبل

سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۳ فروش خوبی را تجربه کرده است. اکنونی شرکت انتظار دارد با عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ فروش آنها تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط رسانه‌های کره‌ای سامسونگ برای نسل جدید گوشی‌های گلکسی هدفگذاری […]

سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۳ فروش خوبی را تجربه کرده است. اکنونی شرکت انتظار دارد با عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ فروش آنها تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط رسانه‌های کره‌ای سامسونگ برای نسل جدید گوشی‌های گلکسی هدفگذاری فروش ۳۵ میلیون دستگاه را انجام داده است. این میزان فروش نسبت به فروش گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ حدود ۱۰ درصد بیشتر است. سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۴ را در دی ماه امسال عرضه کند و این سری از گوشی‌های گلکسی اولین گوشی‌های دارای فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در این شرکت نیز محسوب می‌شوند.

سامسونگ پیش از این در زمان عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲ فروشی کمتر از ۳۰ میلیون دستگاه داشته است. این در حالی بود که با عرضه سری گلکسی اس ۲۳ میزان فروش این گوشی‌ها به ۳۱ میلیون دستگاه رسید. اکنون این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۴ حدود ۲۵۳ میلیون دستگاه از گوشی‌های گلکسی را در بازار به فروش برساند. به گفته تحلیلگران تعداد فروش گوشی‌های اپل و سامسونگ در سال آینده مشابه یکدیگر بوده و حدود ۲۵۰ میلیون دستگاه خواهد بود. اعتقاد دارند اپل در فروش گوشی‌های آیفون نسبت به سامسونگ برتری داشته و تعداد بیشتری را به فروش می‌رساند. این موضوع باعث نگرانی‌هایی برای سامسونگ شده به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های این شرکت برای فروش بیشتر انجام گرفته است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ ۷۵ درصد از سهم فروش این شرکت را تشکیل می‌دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال