دانشمندان در مورد همه گیری ویروس های زامبی قطب شمال هشدار دادند

به گفته دانشمندان بشریت ممکن است با تهدید همه گیری جدیدی مواجه باشد. طبق اعلام این دانشمندان ویروس های باستانی منجمد به نام ویروس های زامبی در قطب شما یا کرم شدن زمین می توانند باعث شیوع بیماری بزرگ شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان بارها به وجود میکروب های باستانی […]

به گفته دانشمندان بشریت ممکن است با تهدید همه گیری جدیدی مواجه باشد. طبق اعلام این دانشمندان ویروس های باستانی منجمد به نام ویروس های زامبی در قطب شما یا کرم شدن زمین می توانند باعث شیوع بیماری بزرگ شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان بارها به وجود میکروب های باستانی به نام زامبی اشاره کرده اند. در تحقیقات انجام گرفته بیان شد این ویروس ها می توانند باعث بیماری‌های مربوط به گذشته‌های دور شوند. دانشمندان اکنون قصد دارند یک شبکه نظارتی در قطب شمال راه‌اندازی کنند که می‌تواند موارد اولیه ابتلا به این بیماری را مشخص کند.

با استفاده از برنامه‌ریزی می‌توان از شیوع و خروج افراد آلوده از منطقه جلوگیری کرده و در اسرع وقت قرنطینه و درمان تخصصی پزشکی نیز صورت پذیرد.

ژان میشل کلاوری ژنتیک شناس از دانشگاه اکس مارسی در فرانسه در این مورد می گوید: در حال حاضر تجزیه و تحلیل‌هایی در رابطه با تهدیدات مربوط به همه‌گیری این بیماری‌ها انجام شده و ممکن است در مناطق جنوبی ظاهر شوند و سپس شیوع آنها به سمت شمال حرکت کند. اما نسبت به شیوع بیماری در شمال و سفر آن به جنوب توجه کمی شده است و به اعتقاد من تقریباً این موضوع نادیده گرفته شده است. به نظر من ویروس‌هایی وجود دارند که می‌توانند با آلوده کردن انسان‌ها آغازگر یک شرایط همه‌گیری و بیماری جدید باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال