برخی از مدل های آیفون ۱۵ با حافظه ذخیره سازی دو ترابایتی عرضه می‌شوند

شایعات جدید می گویند اپل در مدل های پرو آیفون ۱۵ از حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایتی استفاده کرده است. در صورت صحت این موضوع می تواند رکورد تازه ای در حافظه گوشی های هوشمند باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری yeuc1122 به عنوان منبع دنیای فناوری در یک وبلاگ […]

شایعات جدید می گویند اپل در مدل های پرو آیفون ۱۵ از حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایتی استفاده کرده است. در صورت صحت این موضوع می تواند رکورد تازه ای در حافظه گوشی های هوشمند باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری yeuc1122 به عنوان منبع دنیای فناوری در یک وبلاگ کره ای گفته است: طبق اعلام یکی از تامین کنندگان مدل پرو آیفون ۱۵ نسبت به نسخه سال گذشته از فضای ذخیره سازی بیشتری برخوردار است.

یکی از منابع دیگر در ویبو نیز چنین ادعای مشابهی را منتشر کرده است. همچنین این منبع اعلام کرد مدل های پرو در نسخه های پایه در آیفون های جدید دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت هستند که نسبت به نسل کنونی دو برابر شده است.

در صورت صحت شایعات منتشر شده احتمالا اپل نسخه پرو آیفون ۱۵ را در دو نوع پایه با حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و نسخه های دارای حافظه داخلی ۱ و ۲ ترابایت عرضه خواهد کرد.

از طرفی با توجه به افزایش قیمت اعلام شده برای مدل های پرو و پرومکس در آیفون ۱۵ می توان دلیل آن را منطقی در نظر گرفت. در اکثر گزارش ها به افزایش قیمت مدل های پرو اشاره شده است. بدین ترتیب افزایش قیمت توسط اپل منطقی جلوه داده خواهد شد.

اولین حافظه داخلی یک ترابایتی در سال ۲۰۲۱ و در آیفون ۱۳عرضه شده بود. دلیل وجود این قابلیت نیز در آن زمان اضافه شدن ویژگی جدید Prores در فیلم برداری اعلام شده بود. این ویژگی باعث میشود تا ویدیوها به فضای بیشتری در ذخیره سازی احتیاج داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال