برخی از کاربران ایکس به قابلیت تماس صوتی و تصویری مجهز شدند

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس اکنون در حال آزمایش قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری هستند. البته خود ایکس چیزی در این مورد منتشر نکرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایکس بیش از این از اضافه شدن قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری به این پلتفرم خبر داده بود. اکنون برخی […]

برخی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس اکنون در حال آزمایش قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری هستند. البته خود ایکس چیزی در این مورد منتشر نکرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایکس بیش از این از اضافه شدن قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری به این پلتفرم خبر داده بود. اکنون برخی از کاربران در این شبکه اجتماعی مدعی شدند پیغام جدیدی از ایکس دریافت کردند که نشان می‌دهد تماس‌های صوتی و تصویری به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. علاوه بر کاربران نشریه ورج نیز به این نکته اشاره کرده بود. طبق اعلام برج در قسمت تنظیمات ایکس گزینه جدیدی اضافه شده است که برای فعال کردن تماس‌های صوتی و تصویری خواهد بود.

همچنین در قسمت تنظیمات کاربران می توانند دریافت تماس از افراد را انتخاب کرده و از بین گزینه‌هایی مانند افراد موجود در لیست مخاطبین یا دنبال کننده‌ها و یا کاربران تایید شده یک گزینه را تنظیم کنند. برای استفاده از این قابلیت نیز یک آیکون تلفن در گوشه سمت راست بالای صفحه ظاهر می‌شود که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری را فراهم خواهد کرد.

است که ایکس هنوز به طور رسمی راه‌اندازی این ویژگی را اطلاع رسانی نکرده است. البته به نظر می‌رسد معرفی این ویژگی در مرحله آماده‌سازی قرار دارد. اخیرا حساب رسمی ایکس پست جدیدی را با عنوان آیا آماده هستید منتشر کرده است. از این ایلان ماسک بارها از این قابلیت و استفاده از آن در شبکه اجتماعی ایکس صحبت کرده بود. زیرا او قصد دارد این پلتفرم را به برنامه همه چیز تبدیل کند و اضافه شدن این ویژگی نیز جزئی از برنامه‌های او به شمار می‌رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال